Aprakstīšu – pa soļiem izskatās apmēram tā:
* Iesilda aukstu dzinēju minūtes 3-4. Auksta eļļa slikti tecēs ārā no dzinēja, un finālā daudz netīras eļļas var palikt un sajaukties ar no jauna ielieto, kas pazeminās tās kvalitāti.
* Piepaceļ auto ar domkratu vai novieto virs bedres (tas ir labākais variants), lai ir ērta piekļuve. Dažiem modeļiem ir uzstādīta kartera aizsardzība, tā ir jānoņem, lai tiek klāt eļļas noliešanas vāciņam.
* Noskrūvē ieliešanas kakliņa vāku, izņem eļļas taustu. Eļļa ātrāk iztecēs, ja būs brīva gaisa plūsma. Apakšā novieto jebkādu trauku, kura tilpums ir vismaz 5 litri (pārstrādātās eļļas “otrabotkas” noliešanai).
* Noliešanas vāku atskrūvē ar atslēgu. Jāņem vērā, ka pēc motora sildīšanas eļļa būs karsta, tāpēc jābūt īpaši piesardzīgiem.
Kad eļļa ir pilnībā iztecējusi (tā ir melnā krāsā kā darva), trauku ar eļļu noliek malā (lai netraucē).
* Jāveic eļļas filtra nomaiņa, bet pirms tas tiek darīts, filtrā jāielej apmēram 100 grammi svaigas eļļas un jāieeļļo arī blīves.
* Tad ir eļļas ieliešana. Vispirms pārbauda vai noliešanas vāciņš ir aizskrūvēts un ir uzstādīts jaunais eļļas filtrs. Ielietās eļļas daudzuma noteikšanai izmanto eļļas taustu. Ielietās eļļas līmenim ir jābūt apmēram pa vidu starp atzīmēm MIN un MAX.
* Jāpatur prātā arī tas, ka pēc dzinēja palaišanas eļļas līmenis nedaudz “nosēdīsies”. Tāpēc iedarbina dzinēju, apmēram uz 10 minūtēm tukšgaitā un veic eļļas līmeņa pārbaudi atkārtoti.
Kaut kā tā.