Ford 4F27E transmisija ir klasiska automātiskā pārnesumkārba ar elektronisku vadību, hidrotransformatoru un planetāriem reduktoriem, kas tiek uzstādīta Ford un Mazda automašīnām. Tai ir 4 pārnesumi un manuāls pārslēgšanas režīms. Pirmo reizi tā tika izlaista 1998. gadā, un to joprojām izmanto daudzās automašīnām. Šo pārnesumkārbu kopīgi izstrādāja Ford Motor Company un Mazda Motor Company. Šī ir viena no populārākajām transmisijām, kas uzstādīta uz šo ražotāju automašīnām.
Ford 4F27E transmisijas tehniskās specifikācijas
Pārnesumkārbas kods | Maks. dzinēja darba tilpums, l | Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Spēka pārvada izkārtojums | Modeļi, kuros tiek izmantoti |
4F27E (FN4A-EL) | 2,3 | 200 | Priekšējā | Ford Fiesta 7; Mazda 3; Ford Ixion; Mazda 323; Ford Focus 1, 2; Mazda 5; Mazda 2; Ford C-Max; Mazda 6 |
Bieži sastopamie Ford 4F27E transmisijas darbības traucējumi
- Frikcijas disku komplekti samērā ātri izdeg. To izraisa noteiktas šīs pārnesumkārbas konstrukcijas iezīmes un transmisijas vadības bloka iestatījumi, kas izraisa mezgla pārslodzi.
- Bremzes lente priekšlaicīgi nolietojas, izraisot grūtāku pārslēgšanos uz noteiktiem pārnesumiem.
- Sūkņa blīves nenodrošina hermētiskumu.
- Nolietojas sūkņa un aizmugurējā vāka teflona blīvējuma gredzeni, kā rezultātā rodas arī noplūdes.
- Planetāram reduktoram ir īss darbmūžs.
Komentēt