i-SHIFT ir automatizēta pārnesumkārba, kas tiek uzstādīta dažās Honda automašīnās. Tā tika izlaista 2005. gadā. Tai ir gan automātiskais, gan manuālais vadības režīms. Režīmu izvēlas, pabīdot pārnesumkārbas pārslēdzējsviru pozīcijā ar „A/M”. Ja ir izvēlēts manuālais režīms, pabīdiet sviru pozīcijā „+” vai „–”. Pārnesumus uz augšu vai uz leju var pārslēgt arī, izmantojot zemstūres lāpstiņas, pārnesumu pārslēdzējsvirai atrodoties pozīcijā „D”.
I-SHIFT tehniskie raksturlielumi
Pārnesumkārbas nosaukums | Ražotājs | Pārnesumu skaits | Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Maks. dzinēja darba tilpums, l | Spēka pārvada izkārtojums | Ražošanas sākuma gads | Modeļi, kuros tiek izmantoti |
i-SHIFT | Honda | 6 | 350 | 1,8 | Priekšējā | 2005 | Honda Jazz; Honda Civic |
Bieži sastopamie Honda i-SHIFT transmisiju darbības traucējumi
- Sprieguma kritumi rada pārnesumkārbas darbības kļūdas.
- Sajūga nodiluma dēļ, vai ja tas netiek savlaicīgi nomainīts, notiek aktuatora atteice.
- Ja eļļa netiek savlaicīgi nomainīta, transmisijas mehāniskie elementi nolietojas.
Komentēt