Mercedes 722.4 (W4A020) ir četrpakāpju automātiskā transmisija ar manuālu pārnesumu izvēles režīmu. Šī pārnesumkārba tika uzstādīta dažos Mercedes-Benz modeļos laika posmā no 1981. līdz 1996. gadam. To sauc arī par 4G-Tronic, un tai ir uzticamas pārnesumkārbas reputācija.
Kā tas darbojas
Mercedes 722.4 (W4A020) ir tradicionāla automātiskā transmisija ar hidrotransformatoru (bez bloķēšanas) un planetāriem reduktoriem. Braukšanas režīmi tiek izvēlēti, pārvietojot pārnesumu pārslēdzējsviru attiecīgajā pozīcijā. „D” režīmā tiek izmantoti visi 4 pārnesumi. Šis režīms ir ieteicams normālos braukšanas apstākļos. Kad svira atrodas pozīcijā „3”, pārnesumu diapazons ir ierobežots līdz pirmajiem trim, kas ir ideāli piemēroti gariem, pakāpeniskiem kāpumiem un nobraucieniem. Režīms „2” ietver tikai 1. un 2. pārnesumu, kas palīdz transportlīdzeklim efektīvi tikt galā ar stāviem kalniem, it īpaši, velkot piekabi. „B” režīms pieļauj bremzēšanu ar dzinēju.
Mercedes 722.4 (W4A020) tehniskie raksturlielumi
Pārnesumkārbas kods | Pārnesumu skaits | Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Maks. dzinēja darba tilpums, l | Spēka pārvada izkārtojums | Dzinēja izkārtojums | Modeļi, kas ar to aprīkoti |
722.4 | 4 | 250 | 3,0 | Aizmugurējā | Garenvirziena | E-Class W123; S-Class W126; C-Class W202; E-Class W124 |
Biežāk sastopamie Mercedes 722.4 (W4A020) darbības traucējumi
- Laika gaitā hidrobloka kanāli aizsērē.
- Dažreiz notiek vakuuma modulatora atteice.
- Dažos gadījumos salūst sajūga pakas atsperes.
- Bieži sāk parādīties hidrobloka teflona blīvgredzenu un transmisijas eļļas sūkņa blīvju noplūdes.
Komentēt