TACshift: īpašības, priekšrocības un trūkumi

TACshift: īpašības, priekšrocības un trūkumi

TACshift (Touch Activated Control) ir automātisko transmisiju manuālās pārnesumu pārslēgšanas režīms, kas 2002. gadā debitēja Pontiac Grand Prix G-Force konceptauto. Tas parādījās arī dažās Pontiac Grand Prix sērijveidā ražotā modeļa modifikācijās. Vēlāk to pārdēvēja par TAPshift.

Kā tas darbojas

GM 4T65E hidroautomātiskā elektroniski vadāmā pārnesumkārba tika aprīkota ar TACshift sistēmu. Automātiskajā režīmā autovadītājs varēja izvēlēties kādu no vairākiem pārnesumkārbas iestatījumiem. Manuālajā režīmā viņš varēja pārslēgt pārnesumus, izmantojot zemstūres lāpstiņas, kas apzīmētas kā „+” un „–”.

Transmisiju ar TACshift funkciju tehniskie raksturlielumi

Pārnesumkārbas kodsSpēka pārvada izkārtojumsMaks. dzinēja darba tilpums, lMaks. dzinēja griezes moments, N·mRažošanas gadiModeļi, kas ar to aprīkoti
GM 4T65EPriekšējā, pilnpiedziņa3,83801995–2008Pontiac Grand Prix

Biežāk sastopamie darbības traucējumi 

  • Laika gaitā sabojājas gultņi.
  • Sajūga apvalkiem ir īss kalpošanas laiks.
  • Bukses un piedziņas ķēde ātri nolietojas.
  • Ja transmisijas šķidrums netiek savlaicīgi nomainīts, solenoīdi piesārņojas.
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.