XDi ir turbopūtes dīzeļdzinēju sērija, kas aprīkoti ar Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Šie dzinēji tiek uzstādīti SsangYong automašīnās. Tie pirmoreiz parādījās 2004. gadā. Tiem ir 4 vai 5 cilindri, kas izvietoti rindā. Lielākoties tās ir licencētas Mercedes-Benz dzinēju kopijas, lai gan daži no tiem ir SsangYong Motor uzņēmuma pašmāju izstrādne.
Populāri XDi dzinēji
Kods |
Dzinēja darba tilpums, l |
Cilindru skaits |
Vārstu skaits |
Maks. jauda, ZS |
Maks. griezes moments, N·m |
Ražošanas sākuma gads |
Modeļi, kas aprīkoti ar šī veida dzinēju |
D27DT |
2,7 |
5 |
20 |
161–176 |
340–357 |
2004 |
Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I and II. |
D20DT |
2,0 |
4 |
16 |
141–142 |
310–360 |
2006 |
Actyon I and II; Actyon Sports I and II; Kyron. |
D22DTR |
2,2 |
4 |
16 |
178 |
400 |
2015 |
Rodius II; Korando III. |
D20DTF |
2,0 |
4 |
16 |
149–175 |
360 |
2010 |
Actyon II; Korando III. |
D20DTR |
2,0 |
4 |
16 |
148–155 |
360 |
2012 |
Korando Turismo; Rexton I and II; Stavic. |
Biežāk sastopamie XDi dzinēju darbības traucējumi
Darbības traucējumi | Dzinēji |
Augstspiediena degvielas sūknis kļūst nederīgs, jo ir jutīgs pret degvielas kvalitāti. | D27DT. |
Degvielas sprauslas ātri aizsērē. | D27DT. |
Uz EGR vārsta ātri veidojas piededži. | D27DT. |
Priekšlaicīgi sadalās vārsti, kas kontrolē pūtes spiedienu un izplūdes gāzu recirkulāciju. | D20DT. |
Gāzu sadales mehānisma ķēdes hidrauliskais spriegotājs bieži sabojājas. | D20DT. |
Den
smaidīgs tehniķis ar lielu pieredzi AUTODOC video instrukciju vērošanā;
Nekur nerādās bez brillēm;
brauc ar BMW X5 E53;
sapņo par Youtube Zelta Pogu, sasniedzot 1000000 abonentu skaitu.
Komentēt