XDi ir turbopūtes dīzeļdzinēju sērija, kas aprīkoti ar Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Šie dzinēji tiek uzstādīti SsangYong automašīnās. Tie pirmoreiz parādījās 2004. gadā. Tiem ir 4 vai 5 cilindri, kas izvietoti rindā. Lielākoties tās ir licencētas Mercedes-Benz dzinēju kopijas, lai gan daži no tiem ir SsangYong Motor uzņēmuma pašmāju izstrādne.
Populāri XDi dzinēji
Kods | Dzinēja darba tilpums, l | Cilindru skaits | Vārstu skaits | Maks. jauda, ZS | Maks. griezes moments, N·m | Ražošanas sākuma gads | Modeļi, kas aprīkoti ar šī veida dzinēju |
D27DT | 2,7 | 5 | 20 | 161–176 | 340–357 | 2004 | Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I and II. |
D20DT | 2,0 | 4 | 16 | 141–142 | 310–360 | 2006 | Actyon I and II; Actyon Sports I and II; Kyron. |
D22DTR | 2,2 | 4 | 16 | 178 | 400 | 2015 | Rodius II; Korando III. |
D20DTF | 2,0 | 4 | 16 | 149–175 | 360 | 2010 | Actyon II; Korando III. |
D20DTR | 2,0 | 4 | 16 | 148–155 | 360 | 2012 | Korando Turismo; Rexton I and II; Stavic. |
Biežāk sastopamie XDi dzinēju darbības traucējumi
Darbības traucējumi | Dzinēji |
Augstspiediena degvielas sūknis kļūst nederīgs, jo ir jutīgs pret degvielas kvalitāti. | D27DT. |
Degvielas sprauslas ātri aizsērē. | D27DT. |
Uz EGR vārsta ātri veidojas piededži. | D27DT. |
Priekšlaicīgi sadalās vārsti, kas kontrolē pūtes spiedienu un izplūdes gāzu recirkulāciju. | D20DT. |
Gāzu sadales mehānisma ķēdes hidrauliskais spriegotājs bieži sabojājas. | D20DT. |
Den
smaidīgs tehniķis ar lielu pieredzi AUTODOC video instrukciju vērošanā; Nekur nerādās bez brillēm; brauc ar BMW X5 E53; sapņo par Youtube Zelta Pogu, sasniedzot 1000000 abonentu skaitu.