XDi – SsangYong dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu

XDi – SsangYong dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu

XDi ir turbopūtes dīzeļdzinēju sērija, kas aprīkoti ar Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Šie dzinēji tiek uzstādīti SsangYong automašīnās. Tie pirmoreiz parādījās 2004. gadā. Tiem ir 4 vai 5 cilindri, kas izvietoti rindā. Lielākoties tās ir licencētas Mercedes-Benz dzinēju kopijas, lai gan daži no tiem ir SsangYong Motor uzņēmuma pašmāju izstrādne.

Populāri XDi dzinēji

Kods Dzinēja darba tilpums, l Cilindru skaits Vārstu skaits Maks. jauda, ZS Maks. griezes moments, N·m Ražošanas sākuma gads Modeļi, kas aprīkoti ar šī veida dzinēju
D27DT  2,7 5 20 161–176 340–357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I and II.
D20DT 2,0 4 16 141–142 310–360 2006 Actyon I and II; Actyon Sports I and II; Kyron.
D22DTR 2,2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2,0 4 16 149–175 360 2010 Actyon II; Korando III.
D20DTR 2,0 4 16 148–155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I and II; Stavic.

Biežāk sastopamie XDi dzinēju darbības traucējumi 

Darbības traucējumi Dzinēji
Augstspiediena degvielas sūknis kļūst nederīgs, jo ir jutīgs pret degvielas kvalitāti.D27DT.
Degvielas sprauslas ātri aizsērē.D27DT.  
Uz EGR vārsta ātri veidojas piededži.D27DT.
Priekšlaicīgi sadalās vārsti, kas kontrolē pūtes spiedienu un izplūdes gāzu recirkulāciju.D20DT.
Gāzu sadales mehānisma ķēdes hidrauliskais spriegotājs bieži sabojājas.D20DT.
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.