/8
170
HECKFLOSSE
HENSCHEL
PONTON
PULLMANN
Uzdodiet jautājumus vai dalieties remonta pieredzē auto forumā. Parakstieties atjauninājumiem, lai nepalaistu garām jaunas rokasgrāmatas.
Lai lejupielādētu lietotni:
Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.
Mercedes-Benz automašīnas daudziem cilvēkiem ir kļuvušas par izcilas kvalitātes un tehniskās izcilības piemēru. No otras puses, jo sarežģītāka ir agregātu un mezglu konstrukcija, jo dārgāks ir to remonts. Taču jūs varat ietaupīt naudu uz dažu detaļu nomaiņas rēķina, ja veiksiet to patstāvīgi. Tālāk ir pieejama informācija par automašīnas defektiem, kurus ir iespējams novērst patstāvīgi, kā arī Mercedes-Benz remonta un apkopes padomi.
Šasija
Priekšējās balstiekārtas atsperes balsts ir dažu automašīnu vājā vieta. Tostarp tas attiecas uz Mercedes-Benz E-klasi (W210). Ņemot vērā to, ka atsperes balsts tiek stiprināts pie transportlīdzekļa virsbūves, izmantojot punktmetināšanas metodi, jaunās detaļas uzstādīšanai ir nepieciešama speciālistu palīdzība. Taču jūs varat patstāvīgi nomainīt atsperes un amortizatorus, ievērojot pakāpeniskās Mercedes-Benz remonta un apkopes pamācības ieteikumus.
Kompresors ir būtiska pneimatiskās balstiekārtas sastāvdaļa. Ja transportlīdzekļa braukšanas augstums ir ievērojami zemāks, šī detaļa, var tikt salauzta. Pastāv divi veidi, kā atrisināt šo problēmu: jūs varat sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai salabotu kompresoru, vai mēģināt patstāvīgi nomainīt bojāto detaļu mājās apstākļos, lejupielādējot pakāpenisko Mercedes-Benz remonta video pamācību no AUTODOC Club bez maksas.
Var notikt arī pneimo balonu atteice. Tos var atjaunot: viss, kas jums nepieciešams, ir sazināties ar specializēto centru un par papildu maksu samainīt bojāto balonu pret hermētiski noslēgtu. Atcerieties: savlaicīga šo detaļu tīrīšana var ievērojami palielināt to darbmūžu. Lai pareizi demontētu un uzstādītu automašīnas detaļas, lejupielādējiet ilustrēto PDF Mercedes-Benz remontas pamācību.
Dzinējs
4 un 6 cilindru vienrindas dzinēji, kurus izmanto Mercedes-Benz C-klasē (W202) un E-klasē (W210), ir pakļauti cilindru galvas deformācijai. Tas izraisa dzinēja hermētiskuma zudumu, eļļas noplūdi pie cilindra galvas un cilindru bloka savienojuma un izplūdes kolektora aizmugurējās tapas plīsumu. Šādā gadījumā vērsieties pēc palīdzības pie speciālistiem. Viņiem vajadzēs izjaukt dzinēju, noslīpēt galvu un vārstu sēžas, kā arī nomainīt visus blīvējuma elementus.
Taču jūs varat palēnināt destruktīvos procesus, ievērojot dažus vienkāršus padomus. Lai nodrošinātu pienācīgu dzinēja dzesēšanu, mēs iesakām reizi gadā izmazgāt radiatoru, savlaicīgi pārbaudīt galvenā un papildu ventilatoru darbību, vizuāli aplūkot dzensiksnas.
Mercedes-Benz ML-klases un C-klases modeļos ar V6 dzinēju bieži bojājas sadales vārpstas regulēšanas centrālais magnēts . Lai to nomainītu, izmantojiet mūsu rokasgrāmatas un patstāvīga Mercedes-Benz remonta video pamācības.