Uzdodiet jautājumus vai dalieties remonta pieredzē auto forumā. Parakstieties atjauninājumiem, lai nepalaistu garām jaunas rokasgrāmatas.
Lai lejupielādētu lietotni:
Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.
Vai dzinēju pēc pārkaršanas var salabot?
Ja kloķvārpsta un cilindru galvas sieniņas ir iznīcinātas, remonts nav lietderīgs. Nelielu bojājumu gadījumā ir jānomaina cilindru-virzuļu grupas elementi. Lai novērstu atkārtotu pārkaršanas gadījumu, ir jānovērš dzinēja dzesēšanas sistēmas darbības traucējumi.
Dzinēja atjaunošana vai nomaiņa: kas ir labāk?
Dzinēja atjaunošanas un nomaiņas izmaksas bieži vien ir vienādas. Dzinēja remonts ir darbietilpīgs un laikietilpīgs darbs. Tas ir ieteicams tikai tad, ja ir bojātas vien atsevišķas detaļas. Speciālisti pārbaudīs visu mezglu un novērsīs atklātos defektus. Dzinēja bloka nomaiņa tiek veikta, ja lielākā daļa tā detaļu ir bojātas. Šī procedūra neaizņem daudz laika. Tomēr retro automašīnām jauni dzinēji nav pieejami. Šādā gadījumā, uzstādot lietotu dzinēju, pastāv īsāka ekspluatācijas laika risks.
Vai pēc hidrauliskā trieciena [LP1] ir iespējams dzinēja remonts?
Hidrauliskais trieciens ir krasa spiediena paaugstināšanās, kas izraisa klaņu un kloķvārpstas deformāciju un virzuļa gājiena traucējumus. Dzinējs ir jāatjauno, veicot bojāto detaļu nomaiņu autoservisā. Speciālisti pārbaudīs arī gāzu sadales mehānismu[LP2] un, ja nepieciešams, uzstādīs jaunas komplektējošās daļas. Ja cilindru galva ir iznīcināta, var būt nepieciešama jaunas spēka iekārtas uzstādīšana.