Mūsdienu automašīnās var būt no 1 līdz 8 lambda zondēm (saukti arī par skābekļa sensoriem).
Braukšana ar bojātu lambda zondi var izraisīt katalizatora atteici, apgrūtināt dzinēja iedarbināšanu, samazināt dzinēja veiktspēju, kā arī palielināt degvielas patēriņu.
1.
Ja izplūdes kolektors ir pārklāts ar siltuma vairogu, kas izgatavots no metalizēta materiāla, noņemiet to.
2.
Uzsildiet dzinēju līdz darba temperatūrai, lai varētu vieglāk atskrūvēt lambda zondi.
3.
Noņemiet akumulatora negatīvo spaili. Valkājiet cimdus, lai pasargātu sevi no apdegumiem.
4.
Atvienojiet zondes savienotāju.
5.
Izmantojot speciālu muciņu un sprūdatslēgu, atskrūvējiet lambda zondi, griežot to pretēji pulksteņrādītāja virzienam.
6.
Apstrādājiet jaunās zondes vītni ar speciālu smēri, piemēram, augstas temperatūras vara smēri.
7.
Ar roku ieskrūvējiet zondi līdz galam.
8.
Izmantojot dinamometrisko atslēgu, pievelciet to ar automašīnas ražotāja ieteikto griezes momentu.
9.
Notīriet savienotāja tapas, izmantojot speciālu aerosolu.
10.
Pievienojiet zondes savienotāju, pareizi sakārtojiet kabeli un nostipriniet to ar klipšiem.
11.
Uzstādiet siltuma vairogu; pievienojiet atpakaļ akumulatora spaili.
12.
Izdzēsiet kļūdas kodu no EVB atmiņas.
13.
Dažos gadījumos būs jānobrauc noteikts attālums, lai EVB pielāgotos jaunajai zondei.
Vai šī rokasgrāmata bija noderīga?
Lūdzu, novērtējiet šo rokasgrāmatu skalā no 1 līdz 5. Ja jums ir kādi jautājumi, uzdodiet tos mums.
Lietotāji nobalsoja - 1
Atbloķējiet auto tehniskās apkopes palīgu!
Sekojiet līdzi izdevumiem, pārvaldiet žurnālus, plānojiet nomaiņu un daudz ko citu.