Kā pārbaudīt automašīnas apsildes sistēmu

true

 Bojātas apsildes sistēmas pazīmes 

  • ! Pēc dzinēja sasilšanas sildītājs nepūš karstu gaisu.
  • ! Ieslēdzot sildītāju, automašīnā parādās neierasta smaka.
  • ! Ventilators nedarbojas vai darbojas tikai vienā režīmā.
  • ! Jūs konstatējat dzeses šķidruma noplūdi.
  • ! Sistēma ir trokšņaināka nekā parasti un rada krakšķošas vai plaukšķošas skaņas.

 Galvenie atteices iemesli, un kā tos noteikt 

  • Gaisa iestrēgums vai zems dzeses šķidruma līmenis.
    Novietojiet automašīnu uz līdzenas virsmas un ļaujiet dzinējam atdzist. Atveriet dzinēja pārsegu. Noņemiet dzeses šķidruma izplešanās tvertnes vāciņu. Pārbaudiet dzeses šķidruma līmeni un, ja nepieciešams, papildiniet to.
  • Bojāts termostats.
    Iedarbiniet dzinēju. Pārbaudiet radiatora apakšējo šļūteni, tiklīdz temperatūras devēja rādījums sāk celties virs nulles. Tai jābūt aukstai. Ja tā uzreiz sāk uzkarst, vaina var būt termostatā Pārbaudiet radiatora apakšējo šļūteni, kad dzeses šķidrums sasniedz 85 °C. Tai jābūt siltai līdz karstai. Ja tā joprojām ir auksta, jūsu termostats ir bojāts.
  • Aizsērējis sildītāja korpuss un cauruļvadi.
    Notīriet sildītāja korpusu no netīrumiem un svešķermeņiem. Noņemiet sildītāja korpusu un skalojiet to ar speciālu līdzekli.
  • Bojāts ventilatora dzinējs.
    Pārbaudiet elektrisko ķēdi, it īpaši kontaktus. Pārliecinieties, ka sildītāja ventilatora sukas un gultņi nav nolietojušies.
  • Bojāts sildītāja regulētājvārsts vai aizbīdnis.
    Vizuāli aplūkojiet sildītāja regulētājvārstu vai aizbīdni. Ja pamanāt, ka regulētājvārsta svira ir korodēta, gumijas starplikas ir izžuvušas, vai sildītāja regulētājvārsts vai aizbīdnis ir nolietojušies, nomainiet šīs komplektējošās daļas.

Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.