Top 10 autodaļas un mezgli, kuru nomaiņu nav ieteicams veikt patstāvīgi

Top 10 autodaļas un mezgli, kuru nomaiņu nav ieteicams veikt patstāvīgi
 Top 10 auto mezgli un komplektējošās daļas, kuru remontu nav ieteicams veikt patstāvīgi 

Dažu komplektējošo daļu un mezglu remontam ir nepieciešamas profesionālas zināšanas, pieredze un aprīkojums. Tālāk sniegtajā sarakstā uzskaitīto auto mezglu un komplektējošo daļu remontu mēs iesakām veikt tehniskajam speciālistam.

  • Dzinējs. Pilns dzinēja kapitālais remonts. Virzuļu un virzuļu gredzenu, vārstu, klaņu un to gultņu, sadales vārpstu un kloķvārpstu nomaiņa. Dzinēja bojājumu novērtēšana, urbšana un slīpēšana.
  • Pārnesumkārba.
  • Degvielas sistēma. Degvielas iesmidzināšanas sūkņa, degvielas rampas un iesmidzinātāju nomaiņa. Elektroniskā vadības bloka pārdalīšana.
  • Riteņu diski. Ieplaisājušu riteņu disku labošana. Disku taisnošana. Rumbas sišanās novēršana.
  • Elektriskais aprīkojums. Dzinēja vadojuma, vadības bloku un devēju nomaiņa.
  • Dzinēja vadības bloks .
  • Gaisa kondicionētāja kompresors. Kondicionētāja dzesēšanas aģenta nomaiņa. Kondicionētāja kompresora nomaiņa.
  • Drošības spilveni. Gaisa spilvenu piepūtēju un devēju nomaiņa. Drošības spilvenu moduļa atiestatīšana.
  • Krāsošanas darbi. Iešķēlumu, dziļu skrāpējumu un plaisu izņemšana no krāsojuma.
  • Virsbūves elementi. Spārnu, sliekšņu un priekšējā stikla nomaiņa. Virsbūves paneļu punktmetināšana. Automašīnas virsbūves bojājumu novērtēšana un taisnošana.

Pārnesumkārba.
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.