Top 10 autodaļas un mezgli, kuru nomaiņu nav ieteicams veikt patstāvīgi
Top 10 auto mezgli un komplektējošās daļas, kuru remontu nav ieteicams veikt patstāvīgi
Dažu komplektējošo daļu un mezglu remontam ir nepieciešamas profesionālas zināšanas, pieredze un aprīkojums. Tālāk sniegtajā sarakstā uzskaitīto auto mezglu un komplektējošo daļu remontu mēs iesakām veikt tehniskajam speciālistam.
Dzinējs. Pilns dzinēja kapitālais remonts. Virzuļu un virzuļu gredzenu, vārstu, klaņu un to gultņu, sadales vārpstu un kloķvārpstu nomaiņa. Dzinēja bojājumu novērtēšana, urbšana un slīpēšana.
Pārnesumkārba.
Degvielas sistēma. Degvielas iesmidzināšanas sūkņa, degvielas rampas un iesmidzinātāju nomaiņa. Elektroniskā vadības bloka pārdalīšana.
Elektriskais aprīkojums. Dzinēja vadojuma, vadības bloku un devēju nomaiņa.
Dzinēja vadības bloks .
Gaisa kondicionētāja kompresors. Kondicionētāja dzesēšanas aģenta nomaiņa. Kondicionētāja kompresora nomaiņa.
Drošības spilveni. Gaisa spilvenu piepūtēju un devēju nomaiņa. Drošības spilvenu moduļa atiestatīšana.
Krāsošanas darbi. Iešķēlumu, dziļu skrāpējumu un plaisu izņemšana no krāsojuma.
Virsbūves elementi. Spārnu, sliekšņu un priekšējā stikla nomaiņa. Virsbūves paneļu punktmetināšana. Automašīnas virsbūves bojājumu novērtēšana un taisnošana.
Den
smaidīgs tehniķis ar lielu pieredzi AUTODOC video instrukciju vērošanā;
Nekur nerādās bez brillēm;
brauc ar BMW X5 E53;
sapņo par Youtube Zelta Pogu, sasniedzot 1000000 abonentu skaitu.
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.
Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.
Komentēt