Kā nomainīt Motora stiprinājums ar sevi

Patstāvīga Motora stiprinājums nomaiņa - instrukcijas un video pamācības

Noderīgas Motora stiprinājums nomaiņas rokasgrāmatas un padomi
Marka
Modelis
Autodaļu kategorija

Motora stiprinājums nomaiņa: pakāpeniskas rokasgrāmatas

Šeit tu atradīsi noderīgas rokasgrāmatas un padomus par populāru automašīnu modeļu Motora stiprinājums nomaiņu. Ievērojot mūsu ekspertu profesionālos ieteikumus, tu varēsi patstāvīgi nomainīt Motora stiprinājums. Izvēlies savu automašīnu selektorā un lejupielādē bezmaksas rokasgrāmatas un video.
Tehniskās apkopes un Motora stiprinājums maiņa: video pamācības

Skatītākās auto remonta video pamācības

  • Universāls
    aizmugurē un priekšā Motora stiprinājums maiņa dari-to-pats - video tiešsaistes
    Kā nomainīt dzinēja balstu [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā mainīties Motora stiprinājums dari-to-pats - video rokasgrāmata par BMW 3 SERIES
    Kā nomainīt motora spilvens BMW 3 (E46) [PAMĀCĪBA AUTODOC]
  • Kā un kad mainīt aizmugurē kreisais Motora stiprinājums OPEL ASTRA G Hatchback (F48_, F08_): video pamācības
    Kā nomainīt motora spilvens OPEL ASTRA-G CC 1 (F48_,F08_) [PAMĀCĪBA AUTODOC]
  • Kā nomainīt priekšā kreisais Motora stiprinājums vai demontāža - tiešsaistes instrukcijas
    Kā nomainīt motora spilvens VW TRANSPORTER 4 (T4) [PAMĀCĪBA AUTODOC]
  • SKODA Motora stiprinājums nomainīt padomi
    Kā nomainīt motora spilvens SKODA FABIA 1 (6Y5) [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Uzziniet kā atrisināt problēmu ar nomainīt aizmugurē un priekšā Motora stiprinājums FORD: video ceļvedis
    Kā nomainīt motora spilvens FORD FOCUS MK2 Sedan [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • aizmugurē un priekšā Motora stiprinājums maiņa dari-to-pats - video tiešsaistes
    Kā nomainīt motora spilvens BMW E39 Touring E Klase [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā mainīties Motora stiprinājums dari-to-pats - video rokasgrāmata par MERCEDES-BENZ E-CLASS
    Kā nomainīt motora spilvens MERCEDES-BENZ W211 E Klase [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā un kad mainīt aizmugurē kreisais Motora stiprinājums PEUGEOT 307 SW (3H): video pamācības
    Kā nomainīt motora spilvens PEUGEOT 307 (3H) [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā nomainīt priekšā kreisais Motora stiprinājums vai demontāža - tiešsaistes instrukcijas
    Kā nomainīt motora stiprinājums RENAULT SYMBOL/THALIA 1 [PAMĀCĪBA AUTODOC]
  • PEUGEOT Motora stiprinājums nomainīt padomi
    Kā nomainīt motora spilvens PEUGEOT 207 [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Uzziniet kā atrisināt problēmu ar nomainīt aizmugurē un priekšā Motora stiprinājums FORD: video ceļvedis
    Kā nomainīt motora spilvens FORD FOCUS (DAW) E Klase [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā nomainīt: labās puses dzinēja spilvens FORD TRANSIT MK7 [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
    Kā nomainīt: labās puses dzinēja spilvens FORD TRANSIT MK7 [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā nomainīt kreisās puses motora spilvens MERCEDES W210 [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
    Kā nomainīt kreisās puses motora spilvens MERCEDES W210 [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
  • Kā nomainīt motora spilvens RENAULT MEGANE SCENIC [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
    Kā nomainīt motora spilvens RENAULT MEGANE SCENIC [AUTODOC VIDEOPAMĀCĪBA]
Motora stiprinājums : pareiza utilizācija
Vispārīgi AUTODOC ieteikumi piesārņojuma samazināšanai
aizmugurē kreisais Motora stiprinājums: nomaiņa - labākā praktiskā rokasgrāmata

Motora stiprinājums: nomaiņas video instrukcijas — AUTODOC CLUB atskaņošanas saraksts

  • Motora stiprinājums nomainiet patstāvīgi - bezmaksas mācību video
    Play all playlists
    Kā nomainīt motora spilvens | Soli-pa-solim video apmācība
Automašīnas dzīves hacks: Motora stiprinājums problēmu novēršanas rokasgrāmata DIY
Padomi par automašīnu apkopi
  • Motora stiprinājums nomaiņa un vēl daudz vairāk - bezmaksas video instrukcijas
    Motora pārsega troksnis, ko nedrīkst ignorēt | AUTODOC
  • Triki autovadītājiem - Motora stiprinājums nomaiņas padomi
    6 NOLIETOTA DEGVIELAS FILTRA PAZĪMES | AUTODOC
  • Motora stiprinājums apkopes padomi automašīnai
    4 iemesli, kāpēc iedegas CHECK ENGINE indikators | AUTODOC padomi
  • Motora stiprinājums servisa padomi - ieteikumi automašīnas apkopei
    Kā iedarbināt automašīnu pēc ilgstošas dīkstāves | AUTODOC padomi
Instalējiet AUTODOC CLUB lietotni!
Jūsu personiskais auto izdevumu pārvaldnieks, apkopes padomi, atgādinājumi par pieteiktajiem apmeklējumiem un apkopes intervāliem, patstāvīga remonta instrukcijas - tas viss Jūsu tālrunī.
Pamācības Motora stiprinājums nomaiņa - skenēt QR kodu
Skenēt

Lai lejupielādētu lietotni:

  • - noskenējiet QR kodu
  • - lejupielādēt no App Store
  • - lejupielādēt no Google Play
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.

Biežāk uzdotie jautājumi par dzinēja balsta maiņu

Kas notiek, ja dzinēja balsti ir bojāti?

Dzinēja balsti novērš dzinēja darbības radīto vibrāciju pārnešanu uz automašīnas virsbūvi un mezgliem. Turklāt tie nodrošina dzinēja drošu nostiprināšanu. Tāpēc, ja balsti ir bojāti, visas vibrācijas, grūdieni un triecieni tiek pārnesti uz automašīnas virsbūves. Tas ietekmē braukšanas komfortu un samazina daudzu svarīgu automašīnas mezglu kalpošanas laiku.

Vai var vadīt automašīnu ar bojātu dzinēja balstu?

Tas ir atkarīgs no disfunkcijas veida. Parasti dzinēja balsti nolietojas pakāpeniski. Nenozīmīgs to nolietojums izpaudīsies kā paaugstinātas vibrācijas, kas tiek pārnestas uz virsbūvi, stūres ratu un pārnesumu pārslēgšanas sviru. Ja pamanāt šīs pazīmes, tas nenozīmē, ka Jums nekavējoties jāmaina komplektējošās daļas. Taču ņemiet vērā, ka drīz būs nepieciešama to maiņa. No otras puses, ja gumijas elements ir pilnībā saplīsis un atdalījies no metāliskās daļas vai stiprinājumi ir salauzti, tad balsti būs jānomaina nekavējoties. Braucot ar automašīnu, šajā gadījumā var tikt bojāti citi svarīgi agregāti un mezgli, tādi kā sinhronie kardānsavienojumi.

Vai ir grūti nomainīt dzinēja balstus?

Šīs procedūras sarežģītība ir atkarīga no transportlīdzekļa konstrukcijas, dzinēja nodalījuma izkārtojuma un maināmo detaļu montāžas vietas. Piemēram, augšējie balsti atrodas diezgan pieejamā vietā, tāpēc to maiņa parasti nerada problēmas. Lai nomainītu apakšējos balstus, Jums būs jāatbalsta (jāpaceļ ar domkratu) dzinējs. AUTODOC CLUB video pamācības palīdzēs Jums pašam(-šai) tikt galā ar nomaiņu.

Kāpēc dzinēja balsti bojājas?

Laika gaitā detaļu gumijas elementi sacietē, zaudē elastību un saplaisā. Eļļas, dzeses šķidruma un citu tehnisko šķidrumu iedarbība paātrina šo procesu. Tāpēc noplūdes dzinēja nodalījumā var ievērojami samazināt dzinēja balstu kalpošanas laiku. Turklāt detaļas var priekšlaicīgi bojāties uzstādīšanas kļūdu dēļ. Citi šīm komplektējošām daļām kaitējoši faktori ir agresīvs braukšanas stils, braukšana pa nelīdzeniem ceļiem un balstiekārtas darbības traucējumi, kuru dēļ balstiem jādarbojas paaugstinātas slodzes apstākļos.

Kvalitatīvu dzinēja balstu kalpošanas ilgums apmēram 100 000 kilometri nobraukuma. Uzstādāmo detaļu skaits ir atkarīgs no dzinēja konstrukcijas un pārnesumkārbas montāžas vietas. Parasti tiek izmantoti 3–5 balsti. Daži no tiem ir kopīgi dzinējam un pārnesumkārbai. Transportlīdzekļa rokasgrāmatā Jūs varat atrast detalizētu informāciju par Jūsu transportlīdzekļa modifikācijā uzstādīto komplektējošo daļu skaitu.

Kādas ir nolietotu dzinēja balstu pazīmes?

Kad komplektējošās daļas nolietojas, tās mazāk efektīvi absorbē vibrācijas, kas rodas dzinēja darbības laikā. Tādēļ Jūs varat sajust šīs vibrācijas uz automašīnas virsbūves, stūres rata un pārnesumu pārslēgšanas sviras. Dažos gadījumos, ja ir nolietojies dzinēja balsts, kas atrodas transmisijas pusē, automašīna var izslīdēt no pārnesuma, un, paātrinoties, Jūs dzirdēsiet klaudzienus no pārnesumkārbas. Iedarbinot dzinēju, Jūs varētu sajust arī grūdienus vai rāvienus, savukārt paātrinājuma un bremzēšanas laikā - klaudzienus un klikšķus. Automašīnās ar manuālo pārnesumkārbu pārnesumu pārslēgšana var kļūt grūtāka.

Dažos gadījumos, piemēram, kad dzinējs pilnībā atdalās no balsta, tā novirzīšanās dēļ griezes moments uz riteņiem tiek pārvadīts mazāk efektīvi. Autovadītājs to uztver kā jaudas zudumu un samazinātu transportlīdzekļa dinamiku kopumā.

Bojāti balsti dažās automašīnās var izraisīt „Check Engine” indikatora iedegšanos. Tomēr visbiežāk šīs signāllampiņas iedegšanos izraisa iekšējo dzinēja elementu darbības traucējumi, degvielas un gaisa maisījuma veidošanās un aizdedzes problēmas, nevis balstu stāvoklis. To pārbaude šajā gadījumā ir tikai viena no nepieciešamajām darbībām.

Automašīnu īpašnieki arī bieži jautā, vai bojāti dzinēja balsti var izraisīt nestabilu darbību tukšgaitā. Šīs komplektējošās daļas kalpo vibrāciju absorbēšanai un neietekmē dzinēja darbību. Tāpēc, ja pašam dzinējam nekas nekait, tam vajadzētu vienlīdz labi darboties visos darbības režīmos. No otras puses, autovadītāji automašīnas virsbūvei nodotās vibrācijas var uztvert kā nestabilu dzinēja darbību tukšgaitā.