Kļūdas kods P0113 liecina par iespējamu ieplūdes gaisa temperatūras devēja kļūmi. To nosaka dzinēja EVB, ja šīs komplektējošās daļas izejas spriegums pārsniedz pieļaujamo vērtību.
Kas izraisa kļūdu P0113?Devēja un tā detaļu bojājumi:
Dažos gadījumos devēju var salabot, izmantojot:
Ja vecā detaļa nav remontējama vai remonts nav devis vēlamo rezultātu, jums būs jāuzstāda jauna detaļa. Ja termistors ir integrēts ar plūsmas mērītāju, arī tas būs jānomaina.
Pēc komplektējošās daļas remonta kļūda būs jāizdzēš no EVB atmiņas, izmantojot diagnostikas skeneri.
Tas norāda, ka ieplūdes gaisa temperatūras devējs darbojas nepareizi.
Ja tā parādījās nejaušas elektro detaļu atteices dēļ, pēc 4 secīgiem veiksmīgiem aizdedzes cikliem nodzisīs „Check Engine“ indikators un pēc 40 cikliem kļūda tiks izdzēsta no EVB atmiņas.
Vispirms ir jānovērš kļūme un jāatiestata kļūdas kods, izmantojot diagnostikas skeneri vai atvienojot akumulatora negatīvo spaili.
Nē. Ja komplektējošā daļa sabojājas, tiek aktivizēts dzinēja avārijas režīms. Pastāv arī paaugstināts cilindru pārkaršanas un detonācijas risks.
Tas ir atkarīgs no jūsu transportlīdzekļa markas un modeļa, kā arī no detaļas cenas.
Kļūdas kods P0113 — P0113 - Ieplūdes gaisa temperatūras 1. sensors — augsta ķēdes ieejas vērtība var rasties jebkurai automašīnai, taču visbiežāk tas ir sastopams šādām automašīnām:
Ja tavai automašīnai tiek uzrādīts kods P0113, pārliecinies, ka diagnostika ir veikta pareizi, un kļūda joprojām ir aktuāla. Pārbaudi ar šo problēmu saistītās pazīmes un izpēti tās risināšanas iespējas.
Uzdodiet jautājumus vai dalieties remonta pieredzē auto forumā. Parakstieties atjauninājumiem, lai nepalaistu garām jaunas rokasgrāmatas.
Lai lejupielādētu lietotni:
Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.