-
Iedarbiniet dzinēju un kādu laiku ļaujiet tam darboties tukšgaitā.
Pietiks ar dažām minūtēm, lai eļļa saeļļotu turbokompresora detaļas, novēršot sausu berzi un tās sekas.
-
Ļaujiet dzinējam padarboties tukšgaitā vismaz 30 sekundes, pirms izslēdzat to.
Tas arī palīdzēs novērst eļļas badu.
-
Kad ārā ir sals, pirmajās piecās braukšanas minūtēs nepakļaujiet dzinēju pārāk lielām slodzēm.
Dodiet eļļai laiku, lai tā pienācīgi sasiltu.
-
Savlaicīgi nomainiet patērējamos materiālus.
Ja eļļas filtrs un eļļa ir piesārņoti, tas palielina turbokompresora berzes pāru abrazīvo nodilumu. Savlaicīgi nenomainīts gaisa filtrs var izraisīt turbokompresora pārkaršanu.
-
Pārliecinieties, ka eļļošanas sistēma darbojas pienācīgi.
Eļļas sūkņa atteice, bojāts eļļas filtra vārsts vai nehermētiskas eļļas caurules bieži izraisa priekšlaicīgu turbokompresora nolietojumu.
-
Nelietojiet hermētiķi, lai savienotu eļļas cauruļu atlokus.
Hermētiķa gabali var atlūzt un aizsērēt caurules, palielinot dzinēja nodilumu eļļas trūkuma dēļ sistēmā.
smaidīgs tehniķis ar lielu pieredzi AUTODOC video instrukciju vērošanā; Nekur nerādās bez brillēm; brauc ar BMW X5 E53; sapņo par Youtube Zelta Pogu, sasniedzot 1000000 abonentu skaitu.
Komentēt