
Kas notiek, ja transmisija pārkarst?
- Šķidruma oksidēšanās.
Oksidējies transmisijas šķidrums vairs nespēj nodrošināt pienācīgu eļļošanas līmeni, pretnodiluma, pretieķīlēšanās un antioksidējošās īpašības, un tādēļ tas nevar pasargāt jūsu automašīnas detaļas no nolietojuma. - Oglekļa nosēdumi uz autodaļām.
Augstas temperatūras izraisa oglekļa nosēdumu veidošanos, kas traucē vārstu un solenoīdu darbību un aizsērē šķidruma kanālus. - Šķidruma noplūde.
Transmisijas gumijas elementi augstā temperatūrā sacietē. Hermētiskumu zaudējuši iekšējie savienojumi var izraisīt sūkņa atteici, samazinātu šķidruma spiedienu sistēmā un nepareizu visa mezgla darbību. - Deformēts vārsta korpuss.
Deformētu vārsta korpusu nevar salabot, un tas ir jānomaina.
Komentēt