
Steptronic ir manuālas pārnesumu pārslēgšanas funkcija, galvenokārt pārslēdzot pārnesumus automātiskajās pārnesumkārbās ar hidrodinamisko transformatoru, kas tiek uzstādītas BMW, MG, MINI un Rover automašīnās. Pēdējā laikā tā tiek uzstādīta arī pusautomātiskajās pārnesumkārbās. Šī funkcija parādījās 90. gadu vidū. Lai pārslēgtos uz manuālo režīmu, jums jāpārvieto pārslēga svira pozīcijā „S” vai „M/S”. Virzot to uz priekšu vai atpakaļ, jūs varat pārslēgt pārnesumus uz augšu vai uz leju. Turklāt manuālās pārnesumkārbas vadības režīma ieslēgšanai daudzās auto modifikācijās ir uz stūres rata uzstādītas pogas.
Populāras pārnesumkārbas ar Steptronic režīmu
Kods | Veids | Pārnesumu skaits | Maks. dzinēja tilpums, l | Maks. griezes moments, Nm | Modeļi, kuros tiek izmantots |
ZF 8HP45 | Automātiskā ar hidrodinamisko transformatoru | 8 | 3,5 | 500 | BMW F20; BMW F22; BMW F30; BMW X3 F25; BMW X5 F15; BMW F10 |
ZF 8HP70 | Automātiskā ar hidrodinamisko transformatoru | 8 | 6,2 | 750 | BMW F30; BMW F10; BMW G11; BMW X5 F15 |
ZF 8HP90 | Automātiskā ar hidrodinamisko transformatoru | 8 | 8,0 | 1000 | BMW G11/G12 |
ZF VT1-11A | Variatora | – | 1,6 | 150 | MG MGF; MG Rover 25; MG Rover TF; MINI Hatch |
Getrag 7DCT300 | Automātiskā ar dubulto sajūgu | 7 | 2,0 | 320 | MINI Hatch; MINI Convertible |
Komentēt