CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower lielākoties ir turbopūtes dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Tie tiek uzstādīti dažādos Mahindra modeļos. Vairums šo dzinēju ir indiešu ražotāja Mahindra un Mahindra Ltd. pašmāju izstrādnes. Daži no tiem tika izgatavoti sadarbībā ar Groupe PSA (tagad — Stellantis).
CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower dzinēju iezīmes
Šiem dzinējiem var būt čuguna vai alumīnija cilindru bloks. Lai samazinātu to svaru, ieplūdes kolektors dažreiz tiek izgatavots no plastmasas. Dažas modifikācijas parastās turbopūtes vietā ir aprīkotas ar dubulto turbopūti vai maināmas ģeometrijas turbokompresoru.
Populāri CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower dzinēji
Nosaukums | Dzinēja darba tilpums, l | Cilindru skaits | Maks. jauda, ZS | Maks. griezes moments, N·m | Mahindra modeļi, kas aprīkoti ar šī veida dzinēju |
mHawk | 1.5 | 3 | 71–100 | 195–240 | TUV300 (2015–līdz šim brīdim) |
2.2 | 4 | 120–155 | 290–360 | Scorpio (2002–līdz šim brīdim); Thar (2020–līdz šim brīdim); Xylo (2012–2019) | |
mFalcon | 1.2 | 3 | 90 | 200 | KUV100 (2016–līdz šim brīdim) |
mPower | 7.2 | 6 | 280 | 1050 | Blazo X 2020 |
mEagle | 2.5 | 4 | 112–114 | 240–260 | Xylo (2009–2014) |
M2DiCR | 2.5 | 4 | 63 | 195 | Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020) |
CRDe | 2.5 | 4 | 94–105 | 218–247 | Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020) |
2.2 | 4 | 120 | – | Goa 2010 |
Komentēt