CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower – Mahindra dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower – Mahindra dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower lielākoties ir turbopūtes dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Tie tiek uzstādīti dažādos Mahindra modeļos. Vairums šo dzinēju ir indiešu ražotāja Mahindra un Mahindra Ltd. pašmāju izstrādnes. Daži no tiem tika izgatavoti sadarbībā ar Groupe PSA (tagad — Stellantis).

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower dzinēju iezīmes 

Šiem dzinējiem var būt čuguna vai alumīnija cilindru bloks. Lai samazinātu to svaru, ieplūdes kolektors dažreiz tiek izgatavots no plastmasas. Dažas modifikācijas parastās turbopūtes vietā ir aprīkotas ar dubulto turbopūti vai maināmas ģeometrijas turbokompresoru.

Populāri CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk un mPower dzinēji

Nosaukums Dzinēja darba tilpums, l Cilindru skaits Maks. jauda, ZS Maks. griezes moments, N·m Mahindra modeļi, kas aprīkoti ar šī veida dzinēju
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–līdz šim brīdim)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–līdz šim brīdim); Thar (2020–līdz šim brīdim); Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–līdz šim brīdim)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.