IWD: apraksts, funkcijas un darbības princips

IWD: apraksts, funkcijas un darbības princips

IWD (Individuālā riteņu piedziņa) ir individuāla pilnpiedziņas sistēma, kas tiek uzstādīta elektromobiļos. Šajā sistēmā katru riteni dzen savs elektrodzinējs. Šī tehnoloģija uzlabo transportlīdzekļa vadāmību un stabilitāti dažādos ceļa apstākļos.

Darbības princips

Visi signāli tiek pārsūtīti caur Bluetooth moduli uz mikrokontrolleri. Savukārt kontrolieris iedarbina 4 līdzstrāvas pastāvīgā magnēta dzinējus. Katrs no tiem var griezties ar līdz pat 1’200 apgriezieniem minūtē un dzen riteni, uz kura tas ir uzstādīts. Katram dzinējam piegādāto jaudu regulē speciāla palaides ķēde.

IWD stūres vadībai izmanto atsevišķu soļelektrodzinēju. Tas uztver signālus tieši caur savu individuālo mikrokontrolleri.

Ar IWD aprīkoto automašīnu priekšrocības un trūkumi

Priekšrocības Trūkumi 
Ja sabojājas vienas riteņa rumbas dzinējs, pārējie turpina darboties. To kopējā jauda ir pietiekoša, lai automašīna nokļūtu tuvākajā autoservisā vai tehniskās apkopes stacijā.Akumulatori ir regulāri jāuzlādē ik pēc 80–160 kilometru nobraukuma atkarībā no modifikācijas.
Riteņu rumbu dzinējus var viegli nomainīt.Ilgs akumulatora uzlādes laiks.
Zems svars, jo nav smagu vārpstu.Augsta cena.
    Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

    Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.