Kas ir Q4? Funkcijas un tehniskās specifikācijas

kas ir q4? funkcijas un tehniskās specifikācijas

Q4 ir pilnpiedziņas sistēma, kas tiek uzstādīta Alfa Romeo automašīnās kopš 1994. gada. Tā uzlabo transportlīdzekļa dinamiku un bezceļu caurgājību. Tā arī palielina to stabilitāti uz slidenas virsmas.

Kā darbojas Q4

Sākumā tika ražotas tikai pilna laika pilnpiedziņas modifikācijas, kur dzinēja griezes moments vienlaikus tika pārraidīts uz visiem četriem riteņiem. Par griezes momenta sadalījumu starp asīm bija atbildīgs Ferguson tipa viskozais sajūgs vai Torsen pašbloķējošais diferenciālis.

Vēlāk tika izlaistas modifikācijas ar nepilna laika pilnpiedziņu. Normālos braukšanas apstākļos dzinēja griezes moments tiek piegādāts tikai aizmugurējai asij, bet, ja aizmugurējie riteņi slīd, tad tiek pieslēgta priekšējā ass, un tā saņem līdz pat 50% griezes momenta. Tam tiek izmantots elektroniski vadāms daudzdisku berzes sajūgs.

Q4 iezīmes

Piedziņas veids Diferenciāļu atšķirīgās iezīmes Alfa Romeo modeļi, kas aprīkoti ar šo piedziņas veidu
Pilna laika pilnpiedziņa Centrālais diferenciālis ir planetārais pārvads ar viskozo sajūgu. Priekšējais diferenciālis ir vaļējais, aizmugurējais — pašbloķējošais Torsen diferenciālis. 155 167.
Torsen centrālais diferenciālis sadala griezes momentu starp asīm proporcijā 57:43. Riteņu slīdēšanas gadījumā šī attiecība var mainīties no 72:28 uz 22:78, sniedzot lielāku jaudu riteņiem ar labāku saķeri. 159 939; Brera 939; Spider 939.
Centrālais diferenciālis ir aprīkots ar viskozo sajūgu un elektronisku bloķētāju. Aizmugurējais diferenciāls ir pašbloķējošs. 164
Nepilna laika pilnpiedziņa Uz aizmugurējās ass var izmantot pašbloķējošu Torsen vai elektroniski vadāmu vaļēju diferenciāli. Aktīvai sadales kārbai (ATC) ir raksturīga ātra aktivizācija, un tā nekavējoties savienojas ar priekšējo asi. Giulia 952; Stelvio 949.
    Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

    Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.