Comfortronic ir automātiskā transmisija ar manuālu pārnesumu pārslēgšanas funkciju, kas tiek uzstādīta Lancia automašīnās.
Comfortronic darbības princips
Comfortronic transmisijas pamatā ir klasiskā automātiskā pārnesumkārba ar hidrotransformatoru, planetāriem reduktoriem un elektronisko vadību. Manuālajā režīmā tiek izmantota specializēta programmaparatūra. Lai to aktivizētu, autovadītājs pārvieto pārnesumu pārslēdzējsviru attiecīgajā pozīcijā. Virzot sviru „+” vai „–” virzienā, pārnesumi tiek pārslēgti uz augšu vai uz leju.
Populāras Comfortronic transmisijas
Pārnesumkārbas kods | Ražotājs | Pārnesumu skaits | Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Maks. dzinēja darba tilpums, l | Spēka pārvada izkārtojums | Ražošanas sākuma gads | Modeļi, kas ar to aprīkoti |
4HP20 | ZF | 4 | 330 | 3,5 | Priekšējā | 1995 | Lancia Kappa; Lancia Lybra; Lancia Phedra |
AW55-50SN | Aisin | 5 | 330 | 3,5 | Priekšējā | 2000 | Lancia Thesis |
Biežāk sastopamie Comfortronic transmisiju darbības traucējumi
Darbības traucējumi | Transmisijas |
Hidrotransformatora frikcijas diska nodiluma dēļ transmisija sāk vibrēt, un tai rodas noplūde. | ZF 4HP20 |
Sabojājas tādas transmisijas eļļas sūkņa detaļas kā bukses, statora un zobratu pārvada gultņi. | ZF 4HP20 |
Bieži notiek solenoīdu atteice. To lūzumu parasti izraisa netīrumi. | ZF 4HP20; AW55-50SN |
Pārnesumu pārslēgšanas sensoram ir īss kalpošanas laiks. | ZF 4HP20 |
Planetāro reduktoru bukses mēdz priekšlaicīgai saplīst. | AW55-50SN |
Komentēt