2-Tronic ir automatizēta 5 pakāpju transmisija, kas kopš 2005. gada tiek uzstādīta dažās Peugeot automašīnās. Tā piedāvā manuālu vadības režīmu un var pielāgoties individuālam braukšanas stilam.
Darbības princips
2-Tronic transmisijas pamatā ir manuālā pārnesumkārba, kas aprīkota ar divām elektromehāniskām ierīcēm, kuras kontrolē dators. Viena no tām ir atbildīga par pārnesumu izvēli, savukārt otra — par sajūga ieslēgšanu un atslēgšanu. Lai pārslēgtos uz manuālo režīmu, autovadītājs pabīda pārnesumu pārslēdzējsviru pozīcijā „M” un pēc tam pārvieto to uz „+” vai „–”, lai pārslēgtu pārnesumus uz augšu vai lejup. Šajā režīmā transmisiju var vadīt arī ar zemstūres pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņu palīdzību.
Populāras 2-Tronic transmisijas
Transmisijas kods | Ražotājs | Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Maks. dzinēja darba tilpums, l | Piedziņas veids | Ražošanas sākuma gads | Modeļi, kas ar to aprīkoti |
МC5 | Aisin | – | – | Priekšējā | 2005 | Peugeot 107 |
MAP | PSA | 140 | 1,4 | Priekšējā | 2006 | Peugeot 207; Peugeot 1007 |
Biežāk sastopamie 2-Tronic transmisiju darbības traucējumi
Darbības traucējumi | Transmisijas |
Programmaparatūras kļūmju dēļ pārnesumu pārslēgšanās laikā var rasties rāvieni. | MAP |
Sajūga aktuatora darbības laiks ir īss. | MAP; C551/C552 |
Notiek transmisijas vadības bloka atteice. | MAP |
Sajūga detaļas ātri zaudē darbderīgumu. | MAP; C551/C552 |
Komentēt