2-Tronic – ātrumu pārnesumkārbas Peugeot automašīnām

2-Tronic – ātrumu pārnesumkārbas Peugeot automašīnām

2-Tronic ir automatizēta 5 pakāpju transmisija, kas kopš 2005. gada tiek uzstādīta dažās Peugeot automašīnās. Tā piedāvā manuālu vadības režīmu un var pielāgoties individuālam braukšanas stilam.

Darbības princips

2-Tronic transmisijas pamatā ir manuālā pārnesumkārba, kas aprīkota ar divām elektromehāniskām ierīcēm, kuras kontrolē dators. Viena no tām ir atbildīga par pārnesumu izvēli, savukārt otra — par sajūga ieslēgšanu un atslēgšanu. Lai pārslēgtos uz manuālo režīmu, autovadītājs pabīda pārnesumu pārslēdzējsviru pozīcijā „M” un pēc tam pārvieto to uz „+” vai „–”, lai pārslēgtu pārnesumus uz augšu vai lejup. Šajā režīmā transmisiju var vadīt arī ar zemstūres pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņu palīdzību.

Populāras 2-Tronic transmisijas 

Transmisijas kodsRažotājsMaks. dzinēja griezes moments, N·mMaks. dzinēja darba tilpums, lPiedziņas veidsRažošanas sākuma gadsModeļi, kas ar to aprīkoti
МC5AisinPriekšējā2005Peugeot 107
MAPPSA1401,4Priekšējā2006Peugeot 207; Peugeot 1007

Biežāk sastopamie 2-Tronic transmisiju darbības traucējumi

Darbības traucējumiTransmisijas
Programmaparatūras kļūmju dēļ pārnesumu pārslēgšanās laikā var rasties rāvieni.MAP
Sajūga aktuatora darbības laiks ir īss.MAP; C551/C552
Notiek transmisijas vadības bloka atteice.MAP
Sajūga detaļas ātri zaudē darbderīgumu.MAP; C551/C552
    Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

    Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.