S-matic: īpašības, priekšrocības un trūkumi

S-matic: īpašības, priekšrocības un trūkumi

S-matic ir automātisko transmisiju manuālās pārslēgšanas funkcija, kas tiek uzstādīta Honda automašīnās. Tā debitēja 1999. gadā, kad tika izlaista otrās paaudzes Honda Odyssey. S-Matic ļauj autovadītājam nepieciešamības gadījumā manuāli vadīt transmisiju, kas var uzlabot transportlīdzekļa dinamiku un vadāmību, kā arī veicina pārliecinošu kustības uzsākšanu uz slidenas virsmas.

S-matic darbības princips

S-matic transmisiju izstrādāja Honda Motor Co., Ltd grupa. Šajā pārnesumkārbā planetāro reduktoru vietā (kas raksturīgi vairumam hidraulisko automātisko transmisiju) ir divas vārpstas ar pārnesumiem; katra vārpsta ir savienota ar atsevišķu hidrauliskā sajūga bloku. Lai aktivizētu manuālo režīmu, autovadītājs pabīda pārnesumu pārslēdzējsviru attiecīgajā gropē un pēc tam pārvieto uz atzīmi „+” vai „–”, lai pārslēgtu pārnesumus uz augšu vai uz leju.

S-matic tehniskā informācija

Transmisijas kodsModifikācijas kodsPārnesumu skaitsModeļi, kas ar to aprīkoti
H5BYBA; MRMA; BWEA; B7WA; BAYA; BCLA; BGHA; M7WA; BGFA; MAYA5Honda Avancier; Honda Odyssey

Biežāk sastopamie S-matic transmisiju darbības traucējumi

  • Ārējais, uzskrūvējamais smalkais filtrs priekšlaicīgi aizsērē.
  • Ja transmisija darbojas ar smagu slodzi, notiek brīvgaitas sajūga atteice.
  • Sajūga aizmugurējais apvalks tiek salauzts.
  • Bieži sabojājas aizmugurējie gultņi.
  • Bojāts plūsmas regulēšanas vārsta korpuss izraisa spiediena pazemināšanos sistēmā, kā rezultātā rodas transmisijas darbības traucējumi. 
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.