TD4, TDV6, TDV8 – Land Rover dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu

TD4, TDV6, TDV8 – Land Rover dīzeļdzinēji ar Common Rail degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu

TD4, TDV6, TDV8 ir dīzeļdegvielas spēka iekārtu līnija, kas tiek uzstādītas Land Rover transportlīdzekļos. To pārstāv dzinēji ar turbopūti. Lielākā daļa no tiem ir aprīkoti ar Common Rail tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Tomēr ir arī modifikācijas ar dažādām degvielas padeves sistēmām: ar tiešo iesmidzināšanu un sadalītāja augstspiediena degvielas sūkni bez akumulējošās degvielas sistēmas vai ar iesmidzināšanu virpuļkamerā. Šie ir citu autoražotāju izstrādāti dzinēji, piemēram, PSA Peugeot, Citroën, Ford Motor Company un BMW. Daudzās modifikācijās ir dubultā turbopūte, kas garantē maksimālu dzinēju efektivitāti un veiktspēju, nodrošinot arī lieliskas vilces īpašības.

 Populāri TD4, TDV6 un TDV8 dzinēji 

Dzinēja modelis Dzinēja kods Tilpums, l Cilindru skaits un izvietojums Vārstu skaits Jauda, ZS Maksimālais griezes moments, Nm Modeļi, kuros tiek izmantoti
TD4 204D3 (M47TUD20) 2.0 4, vienrindas 16 116‒150 280‒330 Land Rover Freelander
224DT(DW12BTED4) 2.2 4, vienrindas 16 122–200 360‒450 Land Rover Discovery Sport; Land Rover Freelander; Range Rover Evoque
ZSD-424 2.4 4, vienrindas 16 122 360 Land Rover Defender
TDV6 306DT, 30DDTX 3.0 V6 24 211‒306 520‒700 Range Rover Sport; Land Rover Discovery; Range Rover
276DT 2.7 V6 24 190 440 Land Rover Discovery; Range Rover
TDV8 448DT 4.4 V8 32 313‒339 700‒740 Range Rover
368DT 3.6 V8 32 271‒272 630‒640 Land Rover Range Rover; Range Rover Sport

Bieži sastopami TD4, TDV6 un TDV8 dzinēju darbības traucējumi

Darbības traucējumiDzinēji
Neuzticami virpuļvārsti. Slikta stiprinājuma dēļ tie var noplīst un bojāt virzuļus un turbīnu.204D3
Diezgan ātri bojājas kloķvārpstas skriemelis.204D3
Sprauslu demontāžas process ir sarežģīts un darbietilpīgs. Vairumā gadījumu tie ir jāizurbj.224DT, DW12BTED4
Dīzeļdegvielas piemaisījumu dēļ ātri nolietojas sūknis, kas piegādā degvielu sliedē. Tā dilšanas produkti aizsērē sprauslas.ZSD-424,  306DT, 30DDTX, 276DT
Pēc 200’000 km nobraukuma no dzinēja pārsega apakšas dzirdami klaudzieni, ko izraisa klaņu galviņu bojājumi.ZSD-424
Kloķvārpstas stāvokļa devēja nepārdomātās konstrukcijas dēļ dzinējs slāpst vai neiedarbojas.306DT, 30DDTX
Konstrukcijas nepilnību dēļ notiek priekšlaicīga kloķvārpstas gultņu atteice.306DT, 30DDTX, 276DT
Bojāta piedziņas mehānisma dēļ turbokompresoram sāk rasties darbības traucējumi.276DT
Plaisā ieplūdes kolektora plastmasas elementi, kā arī gaisa caurules.448DT
Saplaisājis termostata korpuss izraisa dzinēja pārkaršanu.368DT
Eļļas noplūde no turbokompresora izraisa spēka iekārtas eļļas badu.368DT
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.