EGS ir 6 pakāpju automatizētā transmisija ar manuālo režīmu, ko izmanto Citroën un Peugeot automašīnās. Tā debitēja 2007. gadā. Speciāla programmaparatūra ļauj pārnesumkārbai pielāgoties individuālam braukšanas stilam. EGS ir visai uzticama. Tās izplatītākie darbības traucējumi ir rāvieni un triecieni pārnesumu pārslēgšanas laikā. Parasti šīs problēmas var novērst, pārinstalējot transmisijas vadības bloku.
Darbības princips
EGS ir divu vārpstu transmisija ar sauso viena diska sajūgu un elektrohidraulisko vadības moduli. Automātiskajam režīmam tiek piedāvāti vairāki degvielas patēriņa un ērtas vai sportiskas braukšanas iestatījumi. Transmisijas vadība manuālajā režīmā tiek veikta ar pārnesumu pārslēdzējsviras vai zemstūres pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņu palīdzību.
EGS tehniskās specifikācijas
Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Maks. dzinēja darba tilpums, l | Maks. dzinēja griezes moments, N·m | Piedziņas veids | Modeļi, kas ar to aprīkoti |
MCP6 | 270 | 1,6 | Priekšējā | Peugeot 5008; Citroën C4 Picasso; Peugeot 308; Citroën C3 Picasso; Peugeot 2008; Citroën C4; Peugeot 208; Peugeot 508; Peugeot 3008; Citroën C3 |
Komentēt