Kas ir EGS? Ātrumu pārnesumkārbas īpašības un tehniskie parametri

Kas ir EGS? Ātrumu pārnesumkārbas īpašības un tehniskie parametri

EGS ir 6 pakāpju automatizētā transmisija ar manuālo režīmu, ko izmanto Citroën un Peugeot automašīnās. Tā debitēja 2007. gadā. Speciāla programmaparatūra ļauj pārnesumkārbai pielāgoties individuālam braukšanas stilam. EGS ir visai uzticama. Tās izplatītākie darbības traucējumi ir rāvieni un triecieni pārnesumu pārslēgšanas laikā. Parasti šīs problēmas var novērst, pārinstalējot transmisijas vadības bloku.

Darbības princips

EGS ir divu vārpstu transmisija ar sauso viena diska  sajūgu un elektrohidraulisko vadības moduli. Automātiskajam režīmam tiek piedāvāti vairāki degvielas patēriņa un ērtas vai sportiskas braukšanas iestatījumi. Transmisijas vadība manuālajā režīmā tiek veikta ar pārnesumu pārslēdzējsviras vai zemstūres pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņu palīdzību.

EGS tehniskās specifikācijas

Maks. dzinēja griezes moments, N·mMaks. dzinēja darba tilpums, lMaks. dzinēja griezes moments, N·mPiedziņas veidsModeļi, kas ar to aprīkoti
MCP62701,6PriekšējāPeugeot 5008; Citroën C4 Picasso; Peugeot 308; Citroën C3 Picasso; Peugeot 2008; Citroën C4; Peugeot 208; Peugeot 508; Peugeot 3008; Citroën C3
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.