HiVec H-matic transmisija: būtiska informācija, veidi, īpašības un tehniskie parametri

HiVec H-matic transmisija: būtiska informācija, veidi, īpašības un tehniskie parametri

HiVec H-matic ir adaptīva transmisija ar manuālas vadības funkciju, kas tiek uzstādīta daudzos Hyundai modeļos. Tās pamatā ir klasiskā automātiskā pārnesumkārba ar hidrotransformatoru un 4, 5 vai 6 pakāpēm. Adapcijas funkcija ļauj maksimāli pielāgot transmisijas darbību, kas uzlabo transportlīdzekļa dinamiku, nodrošina ātru pārnesumu pārslēgšanu, palielina braukšanas drošību un samazina degvielas patēriņu.

Darbības princips

Lai pārslēgtos uz manuālo režīmu, pārvietojiet pārnesumu pārslēdzējsviru īpašā gropē, kas var būt apzīmēta kā „Sports mode”. Pabīdiet sviru „+” virzienā, lai pārslēgtos uz augšu, vai „–”, lai pārslēgtos uz leju. Īsa dubulta pārslēdzējsviras kustība pozīcijā „–” ļauj autovadītājam izlaist vienu pārnesumu. Manuālā vadība padara automašīnu sportiskāku, uzlabo tās vadāmību un dinamiku, veicot noteiktus manevrus, un uzlabo sniegumu uz slidena ceļa.

Transmisijas kodsPārnesumu skaitsMaks. dzinēja griezes moments, N·mMaks. dzinēja darba tilpums, lPiedziņas veidsRažošanas sākuma gadsModeļi, kas aprīkoti ar šo transmisiju
A4CF242002,0Priekšējā2005Hyundai Accent MC; Hyundai Elantra HD; Hyundai i30 FD; Hyundai Accent RB; Hyundai i30 GD; Hyundai Solaris RBr; Hyundai i20 PB; Hyundai Getz TB
A5HF154003,8Priekšējā, pilnpiedziņa2005Hyundai Sonata NF; Hyundai Grandeur TG; Hyundai Santa Fe CM; Hyundai Entourage VQ
A5SR255505,0Aizmugurējā, pilnpiedziņa2007Hyundai Genesis Coupe BK; Hyundai Mohave HM
A6LF163003,0Priekšējā2009Hyundai Grandeur TG; Hyundai Santa Fe CM; Hyundai Grandeur HG; Hyundai Tucson TL; Hyundai Santa Fe DM; Hyundai Tucson LM

Bieži sastopamie HiVec H-matic transmisiju darbības traucējumi

Darbības traucējumiTransmisijas
Transmisija ir ļoti jutīga pret šķidruma piemaisījumiem. Hidrobloka kanāli ātri aizsērē, kas izraisa transmisijas darbības traucējumus.A4CF1; A5SR2
Agresīvas braukšanas dēļ nolietojas hidrotransformatora frikcijas diski.A5SR2; A6LF1
Ilgstošas riteņu buksēšanas dēļ diferenciāļa korpusa rievas var tikt norautas.A6LF1
Plastmasas kartera vākam ir īss kalpošanas laiks.A6LF1
Ja transmisija bieži pārkarst, ātruma devējs pārdeg.A6LF1; A5HF1
Agresīvas braukšanas dēļ var notikt planetāro reduktoru atteice.A5HF1
Transmisijas sūkņa blīvēm rodas noplūde.A4CF1