Kas ir INVECS I-III? Ātrumu pārnesumkārbas īpašības un tehniskie parametri

Kas ir INVECS I-III? Ātrumu pārnesumkārbas īpašības un tehniskie parametri

INVECS I-III ir intelektuālā transmisijas vadības sistēma, ko Mitsubishi Motors izstrādājusi gan klasiskajām automātiskajām, gan CVT pārnesumkārbām. Tā var pielāgoties autovadītāja braukšanas stilam, kā arī ir aprīkota ar manuālu pārnesumu pārslēgšanu bez sajūga. Šī tehnoloģija pirmo reizi tika prezentēta 1992. gadā, un Mitsubishi Galant bija pirmā automašīna, kas aprīkota ar šo sistēmu. Mūsdienu modeļos šobrīd tiek uzstādītas trešās paaudzes INVECS transmisijas.

Kā darbojas INVECS I-III

Pirmās paaudzes INVECS bija sarežģīta sistēma, kas pielāgojās transmisijas, piedziņas, stūres vadības un balstiekārtas darbībai. Tas darbojās līdz ar parasto automātisko pārnesumkārbu, kas aprīkota ar hidrotransformatoru un planetāriem reduktoriem.

Arī otrajā paaudzē INVECS sistēma tika apvienota ar parasto automātisko pārnesumkārbu, taču ar ievērojami paplašinātām funkcijām, piemēram, iespēju pielāgoties individuālajiem braukšanas stiliem un manuālo režīmu ar secīgu pārnesumu pārslēgšanas stilu.

Šīs sistēmas trešā paaudze ir paredzēta darbam ar bezpakāpju pārnesumkārbu, kas ļauj ārkārtīgi vienmērīgi nomainīt pārnesumskaitli un efektīvi izmantot dzinēja jaudu. Sport Mode režīmā manuālai vadībai ir 6 nosacītie pārnesumi.

Pārnesumkārbas pārslēdzējsviru izmanto INVECS I-III transmisijas vadībai manuālajā režīmā; dažās automašīnās ir arī zemstūres pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas.

Populāras INVECS I-III transmisijas

INVECS paaudze Debijas gads Pārnesumkārbas kods Transmisijas veids Pārnesumu skaits Maks. dzinēja darba tilpums, l Spēka pārvada izkārtojums Modeļi, kas ar to aprīkoti
I 1992 F4A33 Automātiskā ar hidrotransformatoru 4 3.0 Priekšējā Mitsubishi Galant; Mitsubishi Diamante
W4A32 Automātiskā ar hidrotransformatoru 4 3.0 Pilnpiedziņa Mitsubishi Galant; Mitsubishi Diamante
II 1994 F4A42 Automātiskā ar hidrotransformatoru 4 2.8 Priekšējā Mitsubishi Carisma; Mitsubishi Galant; Mitsubishi Space Star; Mitsubishi Lancer
F5A5 Automātiskā ar hidrotransformatoru 5 3.8 Priekšējā, pilnpiedziņa Mitsubishi Galant; Mitsubishi Eclipse
III 2000 W1CJA (JF011E) CVT 2.5 Pilnpiedziņa Mitsubishi ASX; Mitsubishi Lancer; Mitsubishi Outlander

Biežāk sastopamie INVECS I-III transmisiju darbības traucējumi

Darbības traucējumi Transmisijas
Hidrotransformatora elementu nodiluma dēļ tiek bojātas bukses un blīves​​, izraisot noplūdes.F4A33; W4A32
Pārkaršanas dēļ pārdeg frikcijas diski, kas rada pārnesumu pārslēgšanas problēmas.F4A33; W4A32
Solenoīdu kontakti kļūst netīri.F4A33; F4A42; W4A32
Eļļošanas materiāla līmenis krītas, izraisot transmisijas eļļas sūkņa atteici.F4A42
Sabojājas transmisijas eļļas sūkņa plūsmas regulēšanas vārsts.W1CJA (JF011E)
Nolietojas dzenošās un dzenamās vārpstas gultņi.W1CJA (JF011E)
Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.