Kas ir All-Trac? Funkcijas un tehniskās specifikācijas

Kas ir All-Trac? Funkcijas un tehniskās specifikācijas

All-Trac ir pilna laika pilnpiedziņas sistēma, kas tika uzstādīta dažās Toyota automašīnās laikā no 1988. līdz 2000. gadam. 1986. gadā  to izstrādāja japāņu autoražotājs Toyota Motor Corporation un sākotnēji tās nosaukums bija GT-Four. Tajā laikā to uzskatīja par revolucionāru, jo tajā bija bloķējams centrālais diferenciālis. Pirms tam vieglajās automašīnās tas gandrīz nebija sastopams.

All-Trac konstrukcija, un kā tas darbojas

Pirmajās sistēmas modifikācijās transmisijas izejas griezes moments tika virzīts uz centrālo diferenciāli, kas tika integrēts priekšējā diferenciālī. Pēc tam jauda tika vienādās attiecībās sadalīta starp asīm. Rezultātā tika uzlabota riteņu saķere ar visām virsmām. Pastāvēja arī iespēja manuāli bloķēt sadales kārbu, izmantojot pogu „Center Diff. Lock“, kas atrodas salonā. Pēc tam, kad tā tika nospiesta, asis tika stingri sajūgtas viena ar otru, un priekšējā un aizmugurējā diferenciāļa kardānvārpstas rotēja vienādā ātrumā.

Vēlāk centrālo diferenciāli nomainīja viskozais sajūgs.

Automašīnas, kas aprīkotas ar All-Trac

Modelis Ražošanas gadi Apdares līmeņi, kas ietvēra šo sistēmu Dzinēja tilpums (l) Dzinēja jauda (ZS)
Camry V20 1988–1991 DX, LE 2 82–140 
Corolla E90 1988–1992 bāzes un SR5 1.6 95–125 
Previa XR10 1990–1999 DX, LE 2.4 135
Celica А60 1988–1993 bāzes 2 203–205
RAV4 XA10 1995–2000  2 119–129
    Jūsu profils ir jūsu personīgais palīgs.

    Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.