Kļūdas kods P0174 — pakāpeniska rokasgrāmata tā diagnosticēšanai un novēršanai
- P0420
- P0171
- P0300
- P0113
- P0340
- P0335
- P0128
- P0172
- P0011
- P0016
- P0102
- P0135
- P0299
- P0301
- P0401
- P0430
- P0087
- P0101
- P0141
- P0174
- P0302
- P0303
- P0304
- P0441
- P0442
- P0700
- P0014
- P0031
- P0106
- P0118
- P0446
- P0500
- P0010
- P0122
- P0134
- P0138
- P0325
- P0341
- P0443
- P0017
- P0030
- P0037
- P0089
- P0100
- P0107
- P0108
- P0121
- P0130
- P0234
- P0403
- P0449
- P0507
- P0012
- P0036
- P0110
- P0123
- P0131
- P0170
- P0351
- P0380
- P0440
- P0496
- P0505
- P0562
- P0705
- P0741
- U0100
- P0013
- P0120
- P0132
- P0133
- P0136
- P0137
- P0193
- P0238
- P0305
- P0306
- P0336
- P0352
- P0400
- P0404
- P0463
- P0480
- P0504
- P0606
- P0001
- P0105
- P0115
- P0117
- P0175
- P0183
- P0191
- P0201
- P0327
- P0328
- P0402
- P0405
- P0444
- P0501
- P0521
- P0650
- P0720
- U0101
- P0000
- P0021
- P0073
- P0088
- P0093
- P0103
- P0140
- P0155
- P0161
- P0332
- P0342
- P0345
- P0353
- P0354
- P0406
- P0410
- P0571
- P0638
- P0715
- P0740
- U0026
- U0073
- P0032
- P0038
- P0051
- P0068
- P0116
- P0125
- P0139
- P0202
- P0203
- P0204
- P0222
- P0230
- P0322
- P0339
- P0343
- P0344
- P0365
- P0411
- P0421
- P0506
- P0520
- P0597
- P0603
- P0607
- P0641
- P0670
- P0685
- P0717
- P0730
- U0001
- P0008
- P0015
- P0018
- P0022
- P0069
- P0157
- P0158
- P0190
- P0200
- P0223
- P0235
- P0236
- P0237
- P0243
- P0315
- P0316
- P0320
- P0330
- P0481
- P0522
- P0523
- P0600
- P0601
- P0683
- P0722
- P0731
- P0743
- P0753
- U0121
- U0155
- U0401
- U3000
- P0046
- P0053
- P0054
- P0057
- P0090
- P0098
- P0104
- P0112
- P0154
- P0192
- P0307
- P0308
- P0321
- Nav atbilstību
- Nav atbilstību
P0174: nozīme, cēloņi, remonts
Diagnosticētās kļūdas kods P0174 norāda, ka vienā no otrās cilindru rindas cilindriem ir liess gaisa un degvielas maisījums.
Kādi ir kļūdas koda P0174 cēloņi?- Pazemināts degvielas spiediens. To var izraisīt slikts sūknis, aizsērējis sūkņa sietiņš un spiediena regulatora bojājums. Tas izraisa traucējumus degvielas iesmidzināšanas procesā.
- Aizsērējis degvielas filtrs, caurule vai sprausla. Tam notiekot, tiek traucēta degvielas plūsma.
- Noplūde ieplūdes sistēmā. Deformētas vai pārplēstas ieplūdes kolektora blīves vai saplaisājušas šļūtenes ļauj degkamerās iekļūt pārmērīgam gaisa daudzumam.
- MAF un lambda zondes darbības traucējumi. Dzinēja EVB saņem nepareizu signālu.
- EGR un PCV vārsti ir iestrēguši atvērtā stāvoklī. Ja tā notiek, tie novirzīs pārmērīgu daudzumu kartera vai izplūdes gāzu atpakaļ cilindros.
- Samazināta degvielas efektivitāte
- Apgrūtināta dzinēja iedarbināšana un noslāpšana braukšanas laikā
- Tukšgaitā apgriezieni ir nestabili vai pārāk augsti
- Samazināta dzinēja jauda
- Samazināta transportlīdzekļa dinamika, kā arī rāvieni paātrinājuma uzņemšanas laikā
- Aizdedzes izlaidumi
- Nomainiet degvielas filtru. Jaunas detaļas uzstādīšana palīdzēs degvielai pareizi cirkulēt.
- Saremontējiet sūkni. Detaļa ir jāizjauc, jākalibrē un jāapstrādā ultraskaņas vannā, kā arī jāuzstāda jaunas blīves un metāliskās detaļas. Pēc tam sūkni pārbauda testa stendā.
- Nomainiet regulatoru. Tas palīdzēs uzturēt nepieciešamo benzīna vai dīzeļdegvielas spiedienu.
- Izskalojiet sprauslas un degvielas vadus. To var izdarīt, izmantojot speciālus tīrīšanas šķidrumus un ultraskaņas tīrīšanas metodi.
- Atjaunojiet ieplūdes un degvielas sistēmu hermētiskumu. Tas ietver jaunu cauruļu, šļūteņu un blīvējumu uzstādīšanu.
- Uzstādiet jaunus devējus. Varat izmantot multimetru un osciloskopu, lai pārbaudītu, vai MAF un lambda zondes darbojas pareizi. Dažkārt ir nepieciešams tikai noņemt oglekļa nogulsnes no komplektējošām daļām, noņemt korozijas pēdas no elektrokontaktiem vai nomainīt strāvas padeves kabeļus, lai komplektējošās daļas atkal darbotos.
- Notīriet vārstus. Šim nolūkam tiek izmantoti specializēti tīrīšanas aerosoli.
Ko nozīmē kļūdas kods P0174?
Tas norāda, ka gaisa un degvielas maisījums otrās cilindru rindas cilindros ir liess.
Kas to izraisa?
Pirmais un galvenais iemesls varētu būt degvielas trūkums, ko izraisa ierobežota plūsma vai zems spiediens sistēmas līnijās. Otrs iemesls ir pārmērīgs gaisa daudzums degkamerās, jo tajās ir gaisa noplūde vai vakuuma noplūde ieplūdes kolektorā.
Vai šis diagnosticētās kļūdas kods var pazust pats no sevis?
Ja tas tiek atkārtoti aktivizēts un pēc tam pazūd, tas visbiežāk notiek vaļīga devēja savienotāja vai piesārņota devēja dēļ. Lai novērstu citu komplektējošo daļu vai mezglu atteici, ir nepieciešama detalizēta diagnostika, kā arī jānovērš problēmas cēlonis.
Vai es varu vadīt savu automašīnu, ja tā notiek?
Labāk no tā izvairīties. Šo kļūdu nedrīkst ignorēt un pēc iespējas ātrāk jāsazinās ar autoservisu. To neievērojot, var tikt bojāts dzinējs.