Diagnosticētās kļūdas kods P0118 norāda, ka spriegums dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja ķēdē ir pārāk augsts. To iedarbina EVB, ja spriegums pārsniedz standarta vērtību, kas parasti ir aptuveni 4,7 – 4,91 V, ilgāk par 0,2 sekundēm.
Kļūdas P0118 cēloņiDevēja atteices pazīmes var ietvert apgrūtinātu uzsildīta dzinēja iedarbināšanu, nestabilu darbību tukšgaitā un jaudas samazināšanos. Dažreiz šīs pazīmes ir pamanāmas tikai pirms dzinēja uzsilšanas līdz pareizai darba temperatūrai. Turklāt var palielināties degvielas patēriņš un pasliktināties transportlīdzekļa dinamika. Ja iesmidzināšanas procesā rodas traucējumi, aizdedzes sveces tiek aizpludinātas ar degvielu. Ja gaisa un degvielas maisījums ir pārtreknināts, no izplūdes caurules izdalās melni dūmi. Arī dzesēšanas ventilators var pārstāt pienācīgi darboties.
Ieteicamais remontsParasti ir nepieciešams notīrīt kontaktus, uzstādīt jaunu savienotāju vai nomainīt pašu devēju. Jums var būt nepieciešams arī nomainīt antifrīzu vai atgaisot dzesēšanas sistēmu.
Tas norāda uz pārāk augstu spriegumu dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja elektriskajā ķēdē. Biežākais iemesls ir devēja darbības traucējumi vai tā strāvas ķēdes kļūme.
Jā. Pēc 40 sekmīgiem uzsilšanas cikliem kods tiek dzēsts no borta datora atmiņas.
Lai izslēgtu viltus brīdinājuma iespējamību, restartējiet borta datoru, atvienojot akumulatora negatīvo spaili. Ja kods parādās vēlreiz, pārbaudiet pavadošo diagnosticētās kļūdas kodu, izmantojot OBD2 skeneri, novērsiet problēmas cēloni un pēc tam atiestatiet EVB, lai dzēstu kļūdas.
Ar to ieteicams aizbraukt tikai līdz tuvākajam autoservisam. Ja turpināsiet to lietot, dzinējs pāries avārijas režīmā un palielināsies turpmāku bojājumu risks.
Uzdodiet jautājumus vai dalieties remonta pieredzē auto forumā. Parakstieties atjauninājumiem, lai nepalaistu garām jaunas rokasgrāmatas.
Lai lejupielādētu lietotni:
Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.