Diagnosticētās kļūdas kods P0138 norāda, ka dzinēja pirmā bloka apakšējā skābekļa devēja ķēdes spriegums ir pārāk augsts. Paziņojumu aktivizē EVB, ja rādījums 8–10 sekundes saglabājas virs 1,2 V.
Kas izraisa kodu P0138?Pirmkārt, jums vajadzētu diagnosticēt transportlīdzekli, izmantojot OBD2 skeneri, un izanalizēt saistītos kļūdu kodus. Pēc tam atiestatiet tos un dodieties ar transportlīdzekli testa braucienā. Ja kļūda atkārtojas, pārliecinieties, ka savienotājs un strāvas kabelis ir neskarti. Ja tam ir plaisas vai deformācijas pazīmes, detaļas ir jānomaina. Izmantojiet multimetru, lai noteiktu slēptus bojājumus. Pašu devēju var pārbaudīt, izmantojot osciloskopu. Ja nepieciešams, nomainiet to pret jaunu.
Dažos gadījumos, notīrot savienojuma dakšas ar speciālu aerosolu, šī komplektējošā daļa tiks salabota. Lai pagarinātu ierīces kalpošanas laiku, jānovērš vakuuma noplūdes un bojājumi iesmidzināšanas, aizdedzes un eļļošanas sistēmās.
Tas norāda, ka pirmās cilindru rindas otrā skābekļa devēja ķēdes spriegums ir pārāk augsts. Tas norāda, ka spriegums pirmās cilindru bloka otrā skābekļa sensora ķēdē ir pārāk augsts.
Pirmkārt, jums ir jāatiestata programmatūra, izmantojot diagnostikas skeneri vai atvienojot akumulatora negatīvo spaili. Ja paziņojums tiek parādīts atkārtoti, būs nepieciešama detalizēta diagnoze, lai noteiktu galveno problēmas cēloni.
Jā, tas parasti notiek pēc vairākiem sekmīgiem dzinēja iedarbināšanas cikliem.
Uzdodiet jautājumus vai dalieties remonta pieredzē auto forumā. Parakstieties atjauninājumiem, lai nepalaistu garām jaunas rokasgrāmatas.
Lai lejupielādētu lietotni:
Ar to var izsekot automašīnas izdevumus, saglabāt servisa gramatiņu, detaļu maiņas grafiku, piezīmes un dokumentus.