Tiek parādīts kļūdas kods P1408 un iedegas motora pārbaudes lampiņa - ko tas nozīmē?
OBD sistēma ir konstatējusi kļūmi sekundārā gaisa sistēmā, proti, īssavienojumu vai pārtraukumu sekundārā gaisa sūkņa ķēdē. Šis ražotāja specifiskais DTC P1408 galvenokārt parādās Volkswagen, Audi, Seat un Skoda transportlīdzekļos un norāda uz elektriskām problēmām sekundārā gaisa iesmidzināšanas sistēmā.
Kādi var būt šī kļūdas koda iemesli?
- Bojāts sekundārā gaisa sūknis
- Bojāti sekundārā gaisa sistēmas vadi
- Sarūsējuši vai vaļīgi kontaktdakšu savienojumi
- Bojāts sekundārā gaisa vārsts
- Pārpūsts drošinātājs sekundārā gaisa ķēdē
- Bojāts motora vadības bloks (ECU)
- Oksidēti kontakti releju blokā
- Bojātas sekundārā gaisa sistēmas gaisa padeves caurules
Kādi simptomi parādās paralēli defekta kodam P1408?
- Palaišanas problēmas: Transportlīdzeklim nepieciešams ilgāks iedarbināšanas laiks, jo īpaši, kad motors ir auksts.
- Palielināts izmešu daudzums: Sliktākas izplūdes gāzu emisijas un iespējama galvenās pārbaudes kļūme.
- Nevienmērīga brīvgaitas darbība: Dzinējs darbojas nevienmērīgi tukšgaitā
- Sliktas aukstās gaitas veiktspējas rādītāji: Aizkavēta iesilšanas fāze un trīcīga motora darbība
- Palielināts degvielas patēriņš: Ievērojami lielāks patēriņš neefektīvas sadegšanas dēļ.
Kā novērst kļūdu koda P1408 problēmu?
- Remontam nepieciešama sistemātiska sekundārā gaisa sistēmas un ar to saistītās elektrosistēmas diagnostika.
- Pārbaudiet drošinātājus un relejus: Pārbaudiet visus drošinātājus sekundārā gaisa ķēdē un nomainiet bojātās detaļas, nomainiet releju un pārbaudiet tā darbību.
- Pārbaudiet vadu instalāciju: Pilnīga visu sekundārā gaisa sūkņa kabeļu pārbaude, lai konstatētu bojājumus, īssavienojumus vai pārrāvumus, salabot vai nomainīt bojātos kabeļus.
- Notīriet kontaktdakšu savienojumus: Atvienojiet visus sekundārā gaisa sistēmas elektriskos savienojumus, notīriet tos ar kontaktu aerosolu un atkal stingri savienojiet.
- nomainiet sekundārā gaisa sūkni: Ja sūknis ir bojāts, veiciet pilnīgu nomaiņu, uzstādiet jaunu sūkni un pārbaudiet tā darbību.
- nomainīt sekundārā gaisa vārstu: Noņemiet vārstu, pārbaudiet nepārtrauktību un, ja tas ir bojāts, nomainiet to ar jaunu oriģinālo daļu.
- Pārbaudīt motora vadības bloku: Veikt ECU diagnostiku un atjaunināt programmatūru vai, ja nepieciešams, nomainīt vadības bloku.
Biežāk uzdotie jautājumi - Biežāk uzdotie jautājumi par DTC P1408
Vai es varu turpināt braukt ar kļūdas kodu P1408?
Īstermiņā braukšana ir iespējama, taču pēc iespējas ātrāk jādodas uz autoservisu. Bojāta sekundārā gaisa sistēma izraisa paaugstinātu izmešu daudzumu un var radīt problēmas nākamajā vispārējā tehniskajā apskatē.
Cik maksā kļūdas koda P1408 remonts?
Remonta izmaksas atšķiras atkarībā no iemesla: drošinātāji un releji maksā 10-30 eiro, kabeļu remonts 50-150 eiro, jauns sekundārā gaisa sūknis 200-400 eiro un sekundārā gaisa vārsts 100-250 eiro.
Kā es pats varu diagnosticēt defekta kodu P1408?
Kodu var nolasīt, izmantojot OBD skeneri. Vispirms pārbaudiet drošinātājus, pēc tam sekundārā gaisa sistēmas kontaktdakšu savienojumus. Elektrisko savienojumu pārbaudi palīdz veikt multimetrs.
Vai kļūdas kods P1408 ir nopietna problēma?
Kods norāda uz problēmu emisijas kontroles sistēmā. Lai gan tā nav uzreiz bīstama, tā nekavējoties jānovērš, lai izvairītos no izrietošiem bojājumiem un vides piesārņojuma.
Vai kļūdas kods P1408 pēc remonta var atgriezties?
Jā, ja galvenais iemesls nav pilnībā novērsts. Bieži vien šī EOBD koda atkārtotu problēmu cēlonis ir sarūsējuši kontakti vai slēpti kabeļu bojājumi.
Kādi instrumenti man ir nepieciešami, lai salabotu P1408?
Nepieciešams OBD skeneris, multimetrs, pamatinstrumenti kontaktdakšu savienojumu atslābināšanai un, iespējams, kontaktu aerosols elektrisko savienojumu tīrīšanai.