Tiek parādīts kļūdas kods P1434 un iedegas motora pārbaudes lampiņa - ko tas nozīmē?
OBD/EOBD sistēma ir konstatējusi kļūdu sekundārā gaisa iesmidzināšanas jomā, konkrēti, gaisa plūsmas vai vārsta vadības kontrolē. Šis ražotājam specifiskais DTC P1434 galvenokārt ietekmē sekundārā gaisa sistēmu, kas tiek izmantota, lai samazinātu izmešu daudzumu dzinēja iesilšanas fāzē.
Kas var izraisīt šo kļūdas kodu?
- Bojāts sekundārā gaisa sūknis
- Bloķēts vai bojāts sekundārā gaisa vārsts
- Bojāts sekundārā gaisa relejs
- aizsērējušas vai noplūdušas sekundārā gaisa padeves caurules
- Bojāta sekundārā gaisa sistēmas elektroinstalācija
- Bojāts masas gaisa plūsmas sensors
- aizsērējis gaisa filtrs sekundārā gaisa sistēmā
- Sarūsējuši vai vaļīgi kontaktdakšu savienojumi
- Bojāta vadības bloka programmatūra
Kādi simptomi parādās paralēli defekta kodam P1434?
- Paaugstinātas emisijas vērtības: Sliktākas emisiju vērtības emisiju testa laikā
- Nevienmērīga brīvgaita: Dzinējs darbojas nevienmērīgi brīvgaitā
- Slikts aukstās iedarbināšanas rādītājs: Aizkavēta iedarbināšana, kad motors ir auksts
- Palielināts degvielas patēriņš: Ievērojami lielāks degvielas patēriņš, īpaši īsos braucienos.
- Kontrolsignāls: Pastāvīgi iedegusies vai mirgojoša brīdinājuma lampiņa
- Nenormāli motora trokšņi: Neparasti trokšņi iesilšanas fāzē
Kā novērst kļūdu koda P1434 problēmu?
- Remontam nepieciešama sistemātiska sekundārā gaisa sistēmas diagnostika un atbilstoši pasākumi.
- Pārbaudiet un nomainiet sekundārā gaisa sūkni: Pārbaudiet sūkņa pareizu darbību, nomainiet to pilnībā, ja tas ir bojāts, un pārbaudiet vadus.
- Iztīriet vai nomainiet sekundārā gaisa vārstu: Izmontējiet vārstu, rūpīgi iztīriet vai nomainiet ar jaunu daļu, ja tā ir neatgriezeniski bojāta.
- Pārbaudīt releju un drošinātājus: nomainīt sekundārā gaisa releju, pārbaudīt saistītos drošinātājus un izmērīt strāvas padevi.
- Pārbaudīt gaisa vadus un šļūtenes: Pārbaudiet visus savienojumus, vai nav noplūdes, nomainiet bojātās šļūtenes un pievilciet savienojumus.
- salabot vadu un kontaktdakšu savienojumus: Pārbaudiet, vai vadu instalācijā nav pārrāvumu, notīriet sarūsējušos kontaktus un nomainiet bojātos vadus.
- iztīriet vai nomainiet gaisa plūsmas sensoru: Izņemiet LMM, notīriet ar speciālu tīrīšanas līdzekli vai nomainiet ar jaunu daļu, ja tā ir bojāta.
- Veikt programmatūras atjaunināšanu: atjaunināt vadības bloku līdz jaunākajai programmatūras versijai un vēlreiz veikt pamatiestatījumus.
Biežāk uzdotie jautājumi - Biežāk uzdotie jautājumi par DTC P1434
Vai es varu turpināt braukt ar kļūdas kodu P1434?
Īstermiņā braukšana ir iespējama, jo motors turpina darboties. Tomēr ievērojami palielināsies izmešu vērtības un degvielas patēriņš. Ieteicams veikt tūlītēju remontu, lai izvairītos no izrietošiem bojājumiem.
Cik maksā kļūdas koda P1434 remonts?
Remonta izmaksas svārstās no 150 līdz 800 eiro atkarībā no iemesla. Bojāta sekundārā gaisa sūkņa izmaksas ir aptuveni 300-600 eiro, savukārt vārstu remonts parasti ir lētāks. Diagnoze maksā 80-120 eiro.
Vai kļūdas kods P1434 ir problēma vispārējās pārbaudes laikā?
Jā, šis kods parasti izraisa kļūmi galvenās pārbaudes laikā, jo izplūdes vērtības neatbilst noteikumiem. Remonts jāveic pirms nākamās vispārējās pārbaudes.
Vai kļūmes kodu P1434 varu novērst pats?
Ir iespējams veikt pamata pārbaudes, piemēram, drošinātāju un kontaktdakšu savienojumu pārbaudi. Tomēr sarežģītākiem sekundārā gaisa sistēmas remontdarbiem ir nepieciešamas speciālas zināšanas un speciāli instrumenti, tāpēc ieteicams apmeklēt autoservisu.
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai salabotu defekta kodu P1434?
Atkarībā no cēloņa remonts aizņem 2-6 stundas. Vienkāršu vārstu tīrīšanu var veikt 1-2 stundu laikā, savukārt sekundārā gaisa sūkņa nomaiņa var aizņemt visu darba dienu.
Vai kļūdas kods P1434 pēc remonta atgriežas?
Ja remonts ir veikts pareizi un ir izmantotas oriģinālās detaļas, ir maz ticams, ka tas atkārtosies. Svarīgi ir veikt pilnīgu sistēmas pārbaudi, jo bieži tiek ietekmētas vairākas sastāvdaļas.