Tiek parādīts kļūdas kods P1444 un iedegas motora pārbaudes lampiņa - ko tas nozīmē?
OBD sistēma atpazīst DTC P1444, ja ir problēmas ar sekundārās gaisa sistēmas pārslēgšanas vārstu. Šis ražotāja specifiskais kļūdas kods galvenokārt ietekmē izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, un tas īpaši sastopams Volkswagen, Audi un citos VAG transportlīdzekļos. EOBD sistēma reģistrē kļūmi sekundārā gaisa iesmidzināšanas zonā.
Kas var izraisīt šo kļūdas kodu?
- Bojāts sekundārā gaisa sistēmas pārslēgvārsts
- Bojātas pārslēgvārsta vakuuma šļūtenes.
- Elektroinstalācijas problēmas
- Sarūsējuši vai vaļīgi kontaktdakšu savienojumi
- Bojāts sekundārā gaisa sūknis
- aizsērējušas sekundārās gaisa sistēmas gaisa padeves caurules
- Bojāts motora vadības bloks (ECU)
- Mehānisks vārsta bloķējums
Kādi simptomi parādās paralēli defekta kodam P1444?
- Palielināts izplūdes gāzu izmešu daudzums: Transportlīdzeklis izdala vairāk piesārņojošo vielu, nekā atļauts.
- Jaudas zudums: manāms dzinēja jaudas samazinājums, īpaši, iedarbinot aukstu dzinēju.
- Nevienmērīga brīvgaitas režīmā: Dzinējs darbojas nevienmērīgi tukšgaitā
- Problēmas ar iedarbināšanu: Grūtības, iedarbinot aukstu dzinēju
- Izplūdes gāzu smaka: Neparasta izplūdes gāzu smaka
- Pārbaudes motora indikators: Brīdinājuma lampiņas pastāvīga iedegšanās instrumentu panelī.
Kā novērst problēmu ar kļūdas kodu P1444?
- Bojājuma koda P1444 novēršanai nepieciešama sistemātiska pieeja cēloņa identificēšanai un novēršanai.
- Nomainiet pārslēgvārstu: Aizstāt bojāto sekundārā gaisa sistēmas pārslēgvārstu ar oriģinālo daļu, ieskaitot blīves un stiprinājuma materiālu.
- Pārbaudiet un nomainiet vakuuma šļūtenes: Pārbaudiet, vai visās vakuuma šļūtenēs nav plaisu vai noplūžu, un pilnībā nomainiet bojātās šļūtenes.
- salabot elektriskos savienojumus: Pārbaudiet elektroinstalācijas vadus uz vārstu, notīriet sarūsējušos kontaktus un salabojiet bojātos kabeļus.
- nomainiet sekundārā gaisa sūkni: Ja sūknis ir bojāts, veiciet pilnīgu nomaiņu, ieskaitot filtru un savienojuma vadus.
- Notīriet gaisa vadus: Novērst sekundārā gaisa vadu aizsprostojumus, profesionāli tos iztīrot vai nomainot.
- Veikt vadības bloka atjaunināšanu: atjaunināt motora vadības bloku līdz jaunākajai programmatūras versijai un dzēst defektu atmiņu.
Biežāk uzdotie jautājumi - Biežāk uzdotie jautājumi par DTC P1444
Vai es varu turpināt braukt ar kļūdas kodu P1444?
Īstermiņā braukšana ir iespējama, taču problēma jānovērš pēc iespējas ātrāk. Kļūdas kods P1444 var izraisīt paaugstinātu izplūdes gāzu emisiju un dzinēja bojājumus.
Cik maksā kļūdas koda P1444 novēršana?
Atkarībā no cēloņa izmaksas svārstās no 150 līdz 800 eiro. Vārstu nomaiņa izmaksā aptuveni 200-400 eiro, savukārt bojāta sekundārā gaisa sūkņa nomaiņa var izmaksāt 500-800 eiro.
Kā atpazīt bojātu pārslēgvārstu ar kodu P1444?
Tipiskas pazīmes ir sūcoši trokšņi no motora nodalījuma, raiba brīvgaitas darbība un palielināta izplūdes gāzu emisija. Profesionāla diagnostika apstiprina defektu.
Vai es varu pats novērst defekta kodu P1444?
Ir iespējams veikt vienkāršus darbus, piemēram, nomainīt vakuuma šļūtenes. Sarežģītākus sekundārā gaisa sistēmas remontdarbus vajadzētu veikt speciālistiem.
Cik bieži rodas DTC P1444?
Šis kods sastopams salīdzinoši reti un galvenokārt vecākiem VAG transportlīdzekļiem ar lielu nobraukumu. Regulāra apkope var samazināt risku.
Vai kļūdas kods P1444 pazūd pats no sevis?
Nē, kods nepazūd, ja netiek novērsts tā cēlonis. Problēma ir aktīvi jānovērš un jādzēš kļūdas atmiņa.