Tiek parādīts kļūdas kods P1740 un iedegas motora pārbaudes lampiņa - ko tas nozīmē?
OBD/EOBD sistēma atpazīst DTC P1740, ja ir problēmas ar griezes momenta pārveidotāja bloķēšanas sajūga ķēdi. Šis ražotāja noteiktais defekta kods galvenokārt ietekmē automātisko transmisiju un transmisijas vadības bloku, lai gan precīza definīcija var atšķirties atkarībā no transportlīdzekļa ražotāja.
Kādi var būt šī defekta koda iemesli?
- Bojāts griezes momenta pārveidotāja bloķēšanas solenoīds
- bojāts vadojums pie transmisijas vadības bloka
- Pārnesumkārbas vaļīgi vai sarūsējuši kontaktdakšu savienojumi
- Zems transmisijas eļļas līmenis vai piesārņota ATF
- Bojāts transmisijas vadības bloks (TCM)
- Mehānisks defekts griezes momenta pārveidotājā
- aizsērējis transmisijas eļļas filtrs
- Bojāti transmisijas eļļas spiediena sensori
Kādi simptomi parādās paralēli kļūdas kodam P1740?
- Slikts paātrinājums: Transportlīdzeklis paātrinās lēni vai lēni.
- Palielināts degvielas patēriņš: Dzinējs darbojas neefektīvi, jo nav bloķēšanas.
- Nestabila tukšgaitas darbība: Dzinējs nestrādā, jo īpaši stāvēšanas režīmā.
- Pārnesumkārbas pārslēgšanas problēmas: Aizkavēta vai apgrūtināta pārnesumu pārslēgšana
- Pārkaršana: Pārnesumkārba kļūst neparasti karsta
- Pārbaudes motora indikators: Brīdinājuma lampiņa pastāvīgi iedegas.
Kā novērst kļūdu koda P1740 problēmu?
- Remonts prasa sistemātisku diagnostiku, jo var būt skartas vairākas sastāvdaļas.
- Pārbaudiet transmisijas eļļas līmeni un, ja nepieciešams, papildiniet to ar pareizās specifikācijas ATF, kā arī pārbaudiet, vai nav piesārņojuma vai krāsas maiņas.
- Pārbaudiet un iztīriet transmisijas vadības bloka un griezes momenta pārveidotāja solenoīda elektriskos savienojumus, lai konstatētu koroziju, vaļīgus kontaktus vai bojājumus.
- Pārbaudiet griezes momenta pārveidotāja bloķēšanas solenoīda pareizas pretestības vērtības ar multimetru un nomainiet to, ja ir kādas novirzes.
- pilnībā nomainiet transmisijas eļļas filtru un ATF, ja eļļa ir piesārņota vai ir pārsniegti maiņas intervāli.
- ar OBD skeneri nolasiet transmisijas vadības bloku un nomainiet TCM, ja kļūmes atkārtojas.
- Mehāniski pārbaudiet un pilnībā nomainiet griezes momenta pārveidotāju, ja ir iekšēji defekti.
Biežāk uzdotie jautājumi - Biežāk uzdotie jautājumi par DTC P1740
Vai es varu turpināt braukt ar kļūdas kodu P1740?
Īsas distances ir iespējamas, taču kļūdas kods P1740 ir jānovērš pēc iespējas ātrāk. Braukšana bez funkcionējoša bloķēšanas sajūga palielina degvielas patēriņu un var sabojāt transmisiju tās pārkaršanas dēļ.
Cik maksā kļūdas koda P1740 remonts?
Kļūdas P1740 remonta izmaksas ievērojami atšķiras atkarībā no tās cēloņa: eļļas maiņa maksā 150-300 eiro, solenoīda nomaiņa - 300-600 eiro, bet jauns griezes momenta pārveidotājs var izmaksāt 1500-3000 eiro.
Kā es pats varu dzēst kļūdas kodu P1740?
DTC P1740 var izdzēst ar OBD skeneri, taču tas atgriezīsies, ja galvenais iemesls nebūs novērsts. Ieteicama profesionāla diagnostika, jo problēma var ietekmēt visu transmisiju.
Vai kļūdas kods P1740 ir vienāds visiem ražotājiem?
Nē, P1740 ir ražotāja kods, un atkarībā no markas tam var būt atšķirīga nozīme. Ford gadījumā tas parasti attiecas uz griezes momenta pārveidotāju, bet citu ražotāju gadījumā tas var attiekties uz citiem transmisijas komponentiem.
Vai slikta transmisijas eļļa var izraisīt defekta kodu P1740?
Jā, piesārņota vai nepietiekama ATF ir biežs P1740 iemesls. Lai bloķēšanas solenoīds darbotos pareizi, tam nepieciešama tīra eļļa ar pareizu spiedienu.
Cik ilgā laikā tiek novērsts bojājuma kods P1740?
Atkarībā no cēloņa P1740 remonts aizņem no 2 līdz 8 stundām. Vienkāršu eļļas nomaiņu var veikt 2 stundās, savukārt griezes momenta pārveidotāja nomaiņa var aizņemt veselu darba dienu.