Tiek parādīts kļūdas kods P1857 un iedegas motora pārbaudes lampiņa - ko tas nozīmē?
OBD sistēma konstatē kļūdu transmisijas vadības blokā, konkrēti automātiskās transmisijas spiediena kontrolē. Šis DTC P1857 ietekmē transmisijas vadības bloku un automātiskās transmisijas hidrauliskos komponentus. Dažādiem ražotājiem šim kļūdas kodam var būt dažādas specifiskas nozīmes, bet parasti tas attiecas uz problēmām ar transmisijas spiediena kontroli.
Kādi var būt šī kļūdas koda iemesli?
- Bojāts transmisijas vadības bloks (TCM)
- Bojāts spiediena kontroles vārsts vārsta korpusā
- Nodilis transmisijas eļļas sūknis
- Bloķēti hidrauliskie kanāli transmisijā
- Bojāti spiediena sensori transmisijas sistēmā
- Bojāti vadi uz transmisijas vadības bloku
- Atbrīvojušies vai sarūsējuši kontaktdakšu savienojumi
- Nepietiekams transmisijas eļļas līmenis vai piesārņota ATF
- Mehānisks transmisijas sastāvdaļu nodilums
- Bojāti elektromagnētiskie vārsti vārsta korpusā
Kādi simptomi parādās paralēli kļūdas kodam P1857?
- Pārslēgšanas problēmas: Pārnesumu pārslēgšanas kustīgums vai aizkavēta pārslēgšana
- Avārijas darbības programma: Pārnesumkārba pārslēdz tikai noteiktos pārnesumos
- Jaudas zudums: Samazināta dzinēja jauda un vājš paātrinājums
- Neparasti trokšņi: Trokšņošana vai bungšana no transmisijas zonas.
- Pārkaršana: Paaugstināta transmisijas temperatūra un attiecīgi brīdinājumi
- Pārbaudes motora indikators: Pastāvīgi iedegusies vai mirgojoša brīdinājuma lampiņa
- apstāšanās: smagos gadījumos - pilnīga transmisijas atteice.
Kā novērst kļūdas koda P1857 problēmu?
- Remontam nepieciešama sistemātiska pieeja, jo var būt skartas vairākas sastāvdaļas.
- Nomainiet transmisijas eļļu: Pilnīga ATF eļļas, ieskaitot filtru, nomaiņa, lai novērstu hidrauliskās problēmas, ko izraisa piesārņota eļļa.
- nomainīt transmisijas vadības bloku: Aizstāt bojāto TCM ar jaunu vai atjaunotu vadības bloku ar sekojošu programmēšanu.
- Remonts vai vārsta korpusa nomaiņa: Izjauc transmisiju un nomaina vārsta korpusu, ieskaitot spiediena kontroles vārstus un elektromagnētiskos vārstus.
- Pārbaudīt vadu un spraudņu savienojumus: Pilnībā pārbaudīt visus elektriskos savienojumus ar transmisijas vadības bloku un salabot bojātos vadus.
- nomainīt spiediena sensorus: Pēc iepriekšējas diagnostikas nomainīt bojātos spiediena sensorus transmisijas sistēmā.
- nomainīt transmisijas eļļas sūkni: Ja eļļas sūknis ir mehāniski bojāts, pilnībā nomainīt hidrauliskā sūkņa bloku.
- Pilnīgs transmisijas kapitālais remonts: Smaga nolietojuma gadījumā - pilnīga visu nodilstošo daļu demontāža, tīrīšana un nomaiņa.
Biežāk uzdotie jautājumi - Biežāk uzdotie jautājumi par DTC P1857
Vai es varu turpināt braukt ar kļūdas kodu P1857?
Nē, nav ieteicams turpināt braukt. Kļūdas kods P1857 norāda uz nopietnām problēmām transmisijas sistēmā, kas var izraisīt pilnīgu atteici. Turpinot ekspluatāciju, var rasties papildu dārgi bojājumi.
Cik maksā kļūdas koda P1857 remonts?
Remonta izmaksas ievērojami atšķiras atkarībā no iemesla: transmisijas eļļas maiņa 150-300 eiro, vadības bloka nomaiņa 800-1500 eiro, vārsta korpusa remonts 1200-2500 eiro, pilnīgs transmisijas kapitālais remonts 3000-6000 eiro.
Kā es pats varu diagnosticēt kļūdas kodu P1857?
Izmantojiet OBD skeneri, lai nolasītu kodu, pārbaudiet transmisijas eļļas līmeni un eļļas kvalitāti. Tomēr, lai precīzi noteiktu kļūdu, ir nepieciešama profesionāla diagnostika ar speciālu transmisijas testeri.
Vai kļūdas kods P1857 ir bieži sastopama problēma?
Jā, šis kļūdas kods īpaši sastopams vecākām automātiskajām transmisijām ar lielu nobraukumu. Regulāra transmisijas eļļas apkope var ievērojami samazināt risku.
Vai kļūdas kodu P1857 var novērst, nomainot eļļu?
Sākotnējā stadijā var palīdzēt pilnīga ATF šķidruma nomaiņa, taču bieži vien jau ir mehāniski bojājumi, kas prasa sarežģītāku remontu.
Cik ilgā laikā tiek novērsts kļūdas kods P1857?
Atkarībā no remonta apjoma: eļļas maiņa 2-3 stundas, vadības bloka nomaiņa 4-6 stundas, vārsta korpusa remonts 1-2 dienas, pilnīgs remonts 3-5 darba dienas.