DDiS ir turbopūtes dīzeļdzinēji ar Common Rail tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu, kas tiek uzstādīti Suzuki automašīnās. Tie tiek ražoti kopš 2003. gada. Šie dzinēji ir pazīstami ar savu uzticamību, …
[Turpināt lasīt......]
CRS ir saīsinājums, kas apzīmē Common Rail tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu un attiecas uz dīzeļdzinējiem, kas tiek uzstādīti automašīnās un autobusos, ko ražo indiešu uzņēmums Ashok Leyland. Mūsdienās vairums …
[Turpināt lasīt......]
i-CTDi un i-DTEC ir turbopūtes dīzeļdzinēju ar Common Rail tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu nosaukumi. Kopš 2002. gada tie tiek izmantoti Honda automašīnās. Šie dzinēji ir uzņēmuma Honda Motor Company …
[Turpināt lasīt......]
TCS (Traction Control System) apzīmē vilces kontroles sistēmu, kas tiek uzstādīta Audi, Peugeot, Volkswagen, Fiat, Renault un Seat automašīnās. Šī sistēma ir integrēta ar ABS. Šī sistēma ir paredzēta …
[Turpināt lasīt......]
S-matic ir automātisko transmisiju manuālās pārslēgšanas funkcija, kas tiek uzstādīta Honda automašīnās. Tā debitēja 1999. gadā, kad tika izlaista otrās paaudzes Honda Odyssey. S-Matic ļauj autovadītājam nepieciešamības gadījumā manuāli …
[Turpināt lasīt......]
D-4D ir turbopūtes dīzeļdzinēju sērija ar Common Rail tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Tie tiek uzstādīti Toyota un Lexus automašīnās. Pirmo reizi šie dzinēji tika prezentēti 1999. gada Toyota Avensis …
[Turpināt lasīt......]
VSA (vehicle stability assist) ir elektroniska stabilitātes kontroles sistēma, kas tiek uzstādīta Honda un Acura transportlīdzekļos. Tā pirmoreiz parādījās 90. gadu beigās. Sistēmas pamatā ir ABS. Tā kontrolē transportlīdzekļa …
[Turpināt lasīt......]
TFSI (Turbo fuel stratified injection) ir tirdzniecības zīme, kas pieder Volkswagen grupai. To izmanto Audi automašīnās kopš 2004. gada uzstādīto turbopūtes dzinēju ar tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu marķēšanai. Šis …
[Turpināt lasīt......]
TACshift (Touch Activated Control) ir automātisko transmisiju manuālās pārnesumu pārslēgšanas režīms, kas 2002. gadā debitēja Pontiac Grand Prix G-Force konceptauto. Tas parādījās arī dažās Pontiac Grand Prix sērijveidā ražotā …
[Turpināt lasīt......]
DSC (Dynamic Stability Control — Dinamiskā stabilitātes kontroles sistēma) ir sistēma, kas tiek uzstādīta BMW, Jaguar, Ford, Mazda, Land Rover un MINI automašīnās. Tā ir veidota uz bremžu pretbloķēšanas …
[Turpināt lasīt......]
TSI ir vācu Volkswagen Group ražoto turbopūtes dzinēju klāsts ar tiešo benzīna iesmidzināšanu. Pirmajam TSI dzinējam bija 1,4 litru darba tilpums, un tas pirmo reizi tika prezentēts 2005. gadā …
[Turpināt lasīt......]
Comfortronic ir automātiskā transmisija ar manuālu pārnesumu pārslēgšanas funkciju, kas tiek uzstādīta Lancia automašīnās. Comfortronic darbības princips Comfortronic transmisijas pamatā ir klasiskā automātiskā pārnesumkārba ar hidrotransformatoru, planetāriem reduktoriem un …
[Turpināt lasīt......]
Active Select ir Opel, Holden un Vauxhall transportlīdzekļos izmantoto automātisko pārnesumkārbu manuālās pārnesumu pārslēgšanas sistēma. Tā tika izlaista 2000. gadu sākumā. Manuālais režīms uzlabo transportlīdzekļa dinamikas raksturlielumus. Piemēram, tas …
[Turpināt lasīt......]
Protronic ir nepārtraukti mainīga transmisija ar manuālas pārslēgšanas funkciju. Tā tiek uzstādīta Proton automašīnās, kuras ražo Malaizijas lielākais autoražošanas uzņēmums PROTON Holdings Berhad. Šī pārnesumkārba ir pieejama vairumā šīs …
[Turpināt lasīt......]
2-Tronic ir automatizēta 5 pakāpju transmisija, kas kopš 2005. gada tiek uzstādīta dažās Peugeot automašīnās. Tā piedāvā manuālu vadības režīmu un var pielāgoties individuālam braukšanas stilam. Darbības princips 2-Tronic …
[Turpināt lasīt......]
Multimode manual transmission (MMT) ir automatizēta transmisija, ko izmanto dažos Toyota modeļos. Tā var darboties gan automātiskajā, gan manuālajā režīmā. Tā debitēja 2006. gadā. Tā palīdz ietaupīt degvielu, uzlabo …
[Turpināt lasīt......]
Sequential Sportshift ir automātisko transmisiju manuālas pārnesumu pārslēgšanas funkcija, kas tiek uzstādīta Acura, Ford un Honda automašīnās. Tā debitēja 90. gadu vidū. Tā ļauj autovadītājam pielāgot transportlīdzekļa braukšanas raksturlielumus, …
[Turpināt lasīt......]
EGS ir 6 pakāpju automatizētā transmisija ar manuālo režīmu, ko izmanto Citroën un Peugeot automašīnās. Tā debitēja 2007. gadā. Speciāla programmaparatūra ļauj pārnesumkārbai pielāgoties individuālam braukšanas stilam. EGS ir …
[Turpināt lasīt......]
Allshift ir automatizēta manuālā transmisija, kas tiek uzstādīta dažās Mitsubishi automašīnās. Tā var darboties gan automātiskajā, gan manuālajā režīmā. Tā debitēja 2004. gadā 6. paaudzes Mitsubishi Colt automašīnās. Kā …
[Turpināt lasīt......]
Driver Shift Control (DSC) ir Pontiac, Chevrolet, Cadillac un Buick automašīnu automātisko transmisiju manuālās pārslēgšanas funkcija. Tā nodrošina maksimālu braukšanas vienmērīgumu un palīdz ietaupīt degvielu. Šī sistēma pieļauj bremzēšanu …
[Turpināt lasīt......]